خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اهدا ۲۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده دست به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۰۸۳
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
اهدا ۲۵۰۰ لیتر ماده ضدعفونی کننده دست به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرودسرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، در حاشیه اهدا این مواد ضدعفونی کننده به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود در راستای مقابله با کرونا و حمایت از کادر درمانی و پزشکی اظهار کرد: به همت سپاه ناحیه شاهرود ۲۵۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده دست با الکل ۸۱ درصد به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای استفاده کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اهدا شد.
وی افزود: همچنین در راستای کمک به این بیمارستان ۴۵ نفر از بسیجیان شهرستان در قالب خدمه و نگهبان با این بیمارستان مشغول همکاری هستند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر همکاری و همراهی این نهاد با جهادگران عرصه سلامت گفت: هر کمکی که از سپاه و بسیج در راستای مقابله با کرونا بتواند انجام پذیرد دریغ نداریم و ما تمام تلاش خود را در راستای مقابله با کرونا با هماهنگی کادر درمانی و پزشکی شهرستان انجام می‌دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها