خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین:

تلاش برای جداشدن از اقتصاد نفت محور گامی به سوی رونق و جهش تولید است

اصلی بیگی گفت:اگر ما به سمت تولید برویم استقلال قطعی ما حاصل خواهد شد و از آن وابستگی‌هایی که به نفت داشتیم، جدا می‌شویم و به سمتی می‌رویم که روی پای خود بایستیم که این هم یکی از ابزارهای قوی شدن می باشد.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۰۰
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳


زین العابدین اصل بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با تبریک سال نو و با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید»، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چند سالی است که موضوعات مختلفی را به عنوان موضوع سال انتخاب می‌کنند که راهبرد سال جدید می باشد و همه باید در این راستا تلاش کنیم تا این شعار سال عملی شود.

وی با بیان اینکه در راستای شکوفایی اقتصاد کشور سال گذشته «رونق تولید» نام گرفت، عنوان کرد: مقام معظم رهبری تاکید داشتند اقداماتی که سال گذشته انجام شده است باید تکمیلی آن را امسال داشته باشیم، بنابراین امسال را با عنوان «جهش تولید» اعلام کردند.

اصل بیگی گفت: بنا به فرموده معظم له جهش تولیدی، از ابزار‌های قدرت است، جهش تولید الزاماتی دارد و به این احتیاج دارد که تمام دستگاه‌های ذی ربط کار خود را انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: به طور قطع اگر ما بخواهیم کشور به خودکفایی برسد باید توجه ویژه به بخش تولید شود و تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین ابراز کرد: بی‌شک مردم، مسئولان و تولیدکنندگان می‌توانند در راه خودکفایی گام برداشته و نسبت به رونق تولید و حمایت از کالای داخلی نقش ایفا کنند و امید است که پس از رفع مشکل ویروس کرونا در کشور، هدف اصلی قوای سه گانه، رونق و جهش تولید و حل مشکلات اقتصادی، بیکاری و رکود باشد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: معظم له با تأکیدهای اخیر خود مبنی بر لزوم قوی شدن کشور، آن را فراتر از عرصه دفاعی و نظامی می دانند و قوی‌شدن شامل ابعاد اقتصادی، علمی، فرهنگی، سیاسی و تبلیغاتی هم می‌شود.

اصل بیگی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی قوت و برتری در فضای مجازی و پیشرفت و برتری در زمینه بهداشت و درمان را که کارها و تحقیقات علمی فراوانی نیز در این عرصه انجام شده است، را از دیگر ابزارهای قوی شدن برشمردند، تصریح کرد: همه باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در این زمینه موفق باشیم و رهنمودهای معظم له را جامعه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین یادآور شد: اگر ما به سمت تولید برویم استقلال قطعی ما حاصل خواهد شد و از آن وابستگی‌هایی که به نفت داشتیم، جدا می‌شویم و به سمتی می‌رویم که روی پای خود بایستیم که این هم یکی از ابزارهای قوی شدن می باشد.

وی بیان کرد: باید الزامات مقام معظم رهبری را در مسئله فرهنگ کار و تلاش، استفاده از تولیدات داخلی، مدیریت در مصرف، دانش بنیان کار کردن، کاهش وابستگی به خارج و خیلی از مسائل دیگر را یادآوری و بکار بگیریم.

اصل بیگی در خاتمه عنوان کرد: برای رونق تولید باید به صنایع مختلف و بخش خصوصی کمک کرده و صاحبان صنایع نیز نسبت به واردات و صادرات حساس باشند و از سوی دیگر کالایی که امکان تولید آن در داخل کشور وجود دارد، نباید وارد شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها