خبرهای داغ:
به همت پایگاه های بسیج،

توزیع ۶ هزار پک بهداشتی و ۷ هزار ماسک در بخش مرکزی شهرستان شاهرود

مسئول روابط عمومی حوزه بسیج محلات نجف اشرف رویان یا اشاره به توزیع بیش از ۶ هزار پک بهداشتی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان شاهرود گفت: دو کارگاه تولید ماسک در روستاهای مغان و دهملا ایجاد شده است که تاکنون ۷ هزار ماسک تولید و توزیع شده است.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۳۶
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
علی کوثری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به آخرین اقدمات انجام شده حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف رویان سپاه ناحیه شاهرود در مقابله با ویروس کرونا در بخش مرکزی شهرستان اظهار کرد: با هماهنگی ماشین آلات ش. م. ر. گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم و همکاری بسیجیان پایگاه روستای مغان، ۵ نوبت ضدعفونی این روستا انجام شد.
وی با اشاره به ۴۵ مرحله ضدعفونی در سطح ۱۲ روستا به همت پایگاه‌های بسیج افزود: تعداد پایگاه‌هایی که قرارگاه زیستی محله‌ای در حال اجرا می‌باشد ۱۲ پایگاه بسیج در روستاهاست.
مسئول روابط عمومی حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف خاطر نشان کرد: ۳۱ بسته حمایتی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در شهر رویان در بین نیازمندان توزیع گردید که در مجموع ۱۷۸۱ بسته کمک معیشتی در بین نیازمند تاکنون توزیع شده است.
وی با بیان اینکه تعداد پکیج‌های ضدعفونی کننده که در ۹ مرحله در حوزه استحفاظی توزیع گردید ۶۱۰۰ پک می‌باشد گفت: ۲ کارگاه خیاطی خانگی در روستای مغان و دهملا که از تاریخ ۱ فروردین ۱۳۹۹ به همت بسیجیان این دو پایگاه و گردان امام علی (ع) در حوزه نجف شکل گرفته و تعداد ۷۰۰۰ عدد ماسک تولید و توزیع نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار