مسئولان انجمن های فرهنگی، هنری و رسانه ای شهرستان ری در فراخوانی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان خواستند که با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، به پویش «عید دیدنی مجازی» در نوروز 1399 بپیوندند.
کد خبر: ۹۲۲۷۱۶۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

به گزارش سپاه خبرخبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، «محمود فرجی» مسئول انجمن خوشنویسان، «علیرضا قدیری» مسئول انجمن موسیقی، «اصغر هومان» مسئول انجمن هنرهای تجسمی، «حمیدرضا صفار» مسئول انجمن هنرهای نمایشی و «رضا فعانی» مسئول خانه مطبوعات، از تمامی فعالان فرهنگی، هنری و رسانه های شهرستان ری خواستند که برای ریشه کنی ویروس کرونا، نوروز امسال در خانه بمانند و عید دیدنی خود را در فضای مجازی انجام دهند.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خواست با ابزار در اختیار خود، فرهنگ «عید دیدنی مجازی» را در سطح جامعه نهادینه کنند تا بیماری ناشی از ویروس کرونا مهار شود.

وی اضافه کرد: هنرمندان از فرصت پیش آمده حضور در منزل، می توانند به خلق آثار هنری بپردازند و پس از عبور از این وضعیت ناخوشایند، نمایشگاهی از آثار آنان برپا خواهد شد.

 

ارسال نظرات