خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان، در راستای مقابله با ویروس کرونا، بااقدامی جهادی وانقلابی نیروهای جان برکف و دلاور ناحیه سپاه و ناو گروه رزمی سید الشهدا نیروی دریایی سپاه هندیجان ، بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی و گردان های بیت المقدس شهید سهراب محبعلی و شهید مجید ابوعلی و گردان عملیاتی امام رضا (ع) و کادر شهید علی هاشمی حوزه های مقاومت بسیج شهید مزارعی هندیجان و آوینی شهر زهره و انتظامی و راهنمایی و رانندگی، ورودی ها و خروجی های شهرستان هندیجان بصورت شبانه روزی و با رعایت بهداشت کنترل و ازخودروهای غیر بومی و میهمانان نوروزی با حفظ احترام جلوگیری می شود .
کد خبر: ۹۲۲۷۲۱۹
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

 

راه های ورودی شهرستان هندیجان بصورت شبانه روز با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و بسیجیان همیشه در صحنه ، راه های ورودی از سمت امام زاده عبدالله و سه راهی دهملاء و ورودی های هندیجان بطور کامل در راستای پیشگیری از ویروس کرونا ، بسته شده است.

در ادامه گزارش خبری ، از مردم شریف و بزرگواری هندیجان خواسته شده از تردد غیر ضروری در سطح و بیرون شهرستان خودداری کنند و تمام تلاش براین است که با رعایت بهداشت از شیوع ویروس کرونا با جدیت جلوگیری شود و تاکنون اقدامات خوبی در این باره انجام گرفته و همچنان ادامه دارد.

 

با تلاش بسیجیان دلاور و بی دعای ، سه راهی دهملاء با جدیت تحت کنترل قرار گرفته واز تردد خودروها و میهمانان نوروزی با حفظ احترام و رعایت بهداشت به سمت شهرستان هندیجان جلوگیری می شود و با جدیت همچنان ادامه دارد .

 

ورودی خوزستان از سمت امامزاده عبدالله هندیجان به دیلم استان بوشهر با حضور تاثیر گذار نیروهای بسیج و انتظامی کنترل و از خودروها غیر بومی و میهمانان جلوگیری می شود.

 

همه پای کار امدن که ویروس کرونا کنترل و مقابله شود و امیدوارم با همکاری بیشتر مردم و تلاش های مستمر دستگاهای ادارات به لطف خداوند متعال شاهد ریشه کنی ویروس کرونا در کشور و کل جهان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها