خبرهای داغ:
حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام (ویلاشهر) سپاه ناحیه نجف آباد در صحنه نبرد با ویروس منحوس کرونا وارد عمل شده است.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۲۴
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) (ویلاشهر) سپاه ناحیه نجف آباد در صحنه نبرد با ویروس منحوس کرونا وارد عمل شده است.

حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) سپاه ناحیه نجف آباد در صحنه نبرد با ویروس منحوس کرونا وارد عمل شده، این فعالیت ها از روزهای اولیه مطرح شدن این بحران در نجف آباد آغاز و از میلاد امام علی (علیه السلام) به صورت جدی تر پیگیری شد و تا امروز 5 فروردین ماه سال 1399 ادامه داشته و هم چنان درحال اجرا است.

حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) سپاه ناحیه نجف آباد با سازماندهی و بکارگیری 350 نفر از بسیجیان ویلاشهر، کهریزسنگ، گلدشت و قلعه سفید به مقابله با ویروس منحوس کرونا رفت.

از جمله اقدامات حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-ضد عفونی معابر و اماکن عمومی ویلاشهر، قلعه سفید، کهریزسنگ و گلدشت (پارک ها، درمانگاه ویلاشهر، فروشگاه ها، بانک ها، ایستگاه های اتوبوس، خیابان های اصلی و ...) و ضدعفونی منازلی که در آن بیمار مبتلا به کرونا وجود داشته است.

2- تشکیل قرارگاه پدافند شفا در چهار منطقه ویلاشهر، گلدشت، قلعه سفید و کهریزسنگ و برگزاری آموزش های توجیهی برای بسیجیان فعال توسط شبکه بهداشت شهرستان نجف آباد و برگزاری جلسه با معتمدین و کسبه شهر ویلاشهر با همکاری امام جمعه ویلاشهر.

3- توزیع مواد ضدعفونی کننده و پمفلت های آموزشی شبکه بهداشت و تراکت های شهرداری و پمفلت های آموزش و تشویق به ثبت نام در سامانه سلامت.

بسته بندی و توزیع پک بهداشتی در شهر گلدشت با همکاری حوزه خواهران ام الائمه در سطح شهر گلدشت.

توزیع سه هزار عدد پک بهداشتی در کهریزسنگ، شامل مواد ضد عفونی کننده محیط و دست به همراه سه عدد ماسک توسط پایگاه بسیج و قرض الحسنه شهید مطهری کهریزسنگ.

4-برگزاری تور ایست و کنترل سلامت همزمان با ولادت امام علی (علیه السلام) در ورودی شهر نجف آباد از طرف اصفهان(کهریزسنگ) برای ضد عفونی ماشین ها، پایش سلامت پلاک های خارج از نجف آباد، توزیع تراکت و ارائه مشاوره سلامت.

5- توزیع 260 بسته معیشتی در بین خانوارهای آسیب دیده.

6- ساماندهی فرماندهان پایگاه های تحت قرارگاه شفا جهت برقراری تماس و تشویق به ثبت نام در سامانه سلامت.

7- کمک به تولید دستکش ضدعفونی کننده در شهر کهریزسنگ و پخش 10هزار دستکش برای فعالین مبارزه با شیوع کرونا.

حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام سپاه ناحیه نجف آباد تا کنون با ارائه خدمات لازم در سطح محدوده عملیاتی مورد نظر خود (ویلاشهر، گلدشت، کهریزسنگ و قلعه سفید) نسبت به مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدامات جدی انجام داده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها