خبرهای داغ:

درخواست کمک برای تهیه مواد اولیه ماسک در بیارجمند/تولید شبانه روزی ماسک توسط خواهران بسیجی

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند با اشاره به ظرفیت تولید ماسک گفت: بسیجیان پایگاه‌های جهت دوخت ماسک اعلام آمادگی دارند اما توان تهیه پارچه را ندرند لذا درخواست از مسئولین و خیرین داریم که جهت تهیه پارچه کمک نمایند.
کد خبر: ۹۲۲۷۳۸۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
خانم کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فعالیت حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند در راستای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: دوخت ماسک در مرکز فنی وحرفه‌ای به همت موسسه نورا که هزینه پارچه‌ها توسط این موسسه جمع آوری شد، با حضور خواهران بسیجی و فرمانده و شورای حوزه از ۱۴ روز پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
وی با اشاره به ضدعفونی حوزه فضیلت توسط گروه جهادی حوزه بسیج محلات مالک اشتر افزود: اطلاع رسانی برای ثبت نام در سایت سلامت در کلیه پایگاه‌ها انجام پذیرفته است که در برخی پایگاه‌ها غربالگری توسط مراکز بهداشت انجام شده و در سایت ثبت نام نموده اند و در کانال و گروه‌های حوزه جهت ثبت نام بسیجیان به سرگروه‌های صالحین اعلام گردیده است.
فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان فضیلت بیارجمند با اشاره به ظرفیت تولید ماسک گفت: بسیجیان پایگاه‌های تابعه جهت دوخت ماسک اعلام آمادگی داشته اند، اما توان تهیه پارچه را ندرند لذا درخواست از مسئولین و خیرین داریم که جهت تهیه پارچه کمک نمایند تا دوخت توسط بسیجیان انجام پذیرد و در منطقه توزیع گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها