خبرهای داغ:
از همان ابتدایی که مجموعه شبکه بهداشت اعلام کرد کرونا وارد مسجدسلیمان شده هیچ شبی نبود که این ضدعفونی انجام نشوددر کنار اینکه ضدعفونی ها با پمپ ها و مخازن دستی صورت می گیرد دو ماشین نیز برای انجام این کار تقریبا تغییر کاربری دادیم یک ماشین کانکس ۹۱۱ داشتیم که برای خدمات رسانی امشب آماده است و ماشین نیسان همراه با تانکر و شیلنگ هم برای ضدعفونی کردن در نظر گرفته شده است .
کد خبر: ۹۲۲۷۵۱۴
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در مسجدسلیمان جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران مسجدسلیمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما از آخرین اقدامات انجام شده سپاه پاسداران این شهرستان در خصوص ضدعفونی کردن اماکن و محلات و ایست و بازرسی مبادی ورودی راه های اطراف مسجدسلیمان خبر داد.

جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقومت بسیج مسجدسلیمان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار مادر عنوان کرد : از همان ابتدایی که مجموعه شبکه بهداشت اعلام کرد کرونا وارد مسجدسلیمان شده هیچ شبی نبود که این ضدعفونی انجام نشوددر کنار اینکه ضدعفونی ها با پمپ ها و مخازن دستی صورت می گیرد دو ماشین نیز برای انجام این کار تقریبا تغییر کاربری دادیم یک ماشین کانکس ۹۱۱ داشتیم که برای خدمات رسانی امشب آماده است و ماشین نیسان همراه با تانکر و شیلنگ هم برای ضدعفونی کردن در نظر گرفته شده است .
وی گفت : در خصوص ضدعفونی منازل افرادی که ویروس کرونا گرفتند و در حال حاضر بستری شدند اکیپی برای اینکار در نطر گرفته شده است که به محض شناسایی و اعلام شبکه بهداشت علاوه بر خانه این فرد بیمار ، محله و منازل اطراف این خانه را نیز ضدعفونی کنند.

رحیمبی حسینی گفت : در بحث ایست و بازرسی مبادی ورودی راه ها دوهفته ای است که به تصمیم شورای تامین شهرستان باهمکاری نیروی انتظامی و شبکه بهداشت این کار صورت می گرفت که به تازگی هلال احمر هم چند روزی است وارد کارشده است و باهمکاری هم ورودی شهر از اهواز ،ورودی شهر از هفتگل و ورودی شهر از اندیکا جاده تلبزان ایست و بازرسی انجام می دهند .

فرمانده سپاه پاسداران مسجدسلیمان اضافه کرد: در این طرح ماشین هایی با پلاک غیر استان اجازه ورود به شهر را ندارند و در صورت مشاهده به‌طور جد بر گشت داده می شوند.
همین امروز که به سرکشی از این مناطق رفتیم پلاک هایی با این مشخصات بودند که برگشت داده شدند. حتی بعضا افرادی آشنابودند که محل زندگی وی تهران بوده که برای تشییع مادرش امد اما برگشت خورد.
وی افزود : کنترل مبادی ورودی راهها تا زمانی که در شورای تامین منحل نشده باشد ادامه خواهد شد و این مسیرها کنترل می شوند و سه طرف شهر مسدود است .

رحیمی حسینی تاکید کرد: توصیه می کنیم حتی ساکنین شهرهای خوزستان هم به شهرستان مسجدسلیمان سفر نکنند چه برسد چه برسید به مسافران غیر استانی .
وی در خاتماه افزود : در ایست و بازرسی کنترل ورودی راه ها سخت گیری و تست و پالایش صودرت می گیرد اگر از مسافرین در این مسیرها تست صورت گیرد و علائم این ویروس در فرد شناسایی شود با هزینه های شخصی بستری بشوندتا ادامه درمان را طی کنند.
تور ايست بازرسي كرونا ويروس -حوزه يكم شهري شهيد دستغيب در مبادی ورودی پلیس راه اهواز مسجدسلیمان ، تور ایست بازرسی حوزه دوم شهری شهید مدنی باهمکاری بسیجیان پایگاه شهیدان و پایگاه حمزه سید الشهدا در منطقه تمبی و تور ایست بازرسی حوزه سوم شهری در ورودی تلبزان از دیگر اقدامات حضور داوطلبانه بسیجیان و پاسداران سپاه پاسداران مسجدسلیمان است که حتی در شرایط سخت هوای بارانی ودر ایام نوروز به کنترل و تست و پایش افراد مشکوک به ویروس همچنین عدم اجازه به ورود خودروهای پلاک غیر استانی می پردازند در این اقدامات نمایندگان شبکه بهداشت و عوامل نیروی انتطامی هم همکاری دارند.

ضدعفونی ساختمان ها . معابر شهرک حضرت ولیعصر عج با همکاری بسیجیان گروه مقاومت امام خامنه ای مسجد حضرت ولی عصر (عج )حوزه یک شهید دستغیب و پایگاه موحدین مسجد جامع چشمعلی این حوزه صورت گرفت.
انجام همزمان چهار طرح تهیه بسته مواد غذایی خانوارهای نیازمند،ساخت منزل برای یکی از اهالی محله،ساخت ماسک جهت توزیع رایگان و ضدعفونی و گندزدایی چند محله توسط گروه جهادی شهید ابراهیم هادی مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام چهاربیشه از دیگر اقدامات بسیجیان همیشه در صحنه مسجدسلیمان است.

تهیه و توزیع بسته های موادغذایی توسط گروه جهادی شهید موسوی حوزه یکم شهید دستغیب با کمک بنیاد احسان جهت نیازمندان محلات حسین قصاب،نمره یک,درگلگیری,سرکورا,مالجونکی,سرتانکی ها,بازارچشمه علی نیز صورت پذیرفت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها