رییس بیمارستان شهید قاضی استان کردستان از آماده باش کامل پرسنل این بیمارستان به صورت غیر مستقیم و مستقیم برای خدمت رسانی در مواقع مورد نیاز خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۳۹
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
دکتر حسین کرمی صبح امروز در عملیات سراسری دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت سپاه کردستان که با حضور استاندار، فرمانده سپاه و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در محوطه استادیوم ورزشی ۲۲ گولان سنندج آغاز شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان اظهار نمود: در اولین روز‌های ورود این ویروس به استان کردستان بیمارستان شهید قاضی بابرپا کردن کلاس‌های آموزشی برای کادر درمان و پزشکان متخصص کارکنان عمومی توانست در این حوزه فعالیت کند.

کرمی در ادامه با بیان اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی در سقز با توجه به حجم بالای بیماران مبتلا به این ویروس در این شهرستان گفت: خوشبختانه با کنترل اوضاع و دستور وزات بهداشت در این راستا با آمادگی کامل نیرو‌های کادر درمان بیمارستان شهید قاضی آماده هر گونه کمک به بیماران مبتلا به ویروس کرونا هستیم.


وی با اشاره به تشکیل جلسات با مسوولین علوم پزشکی و فرماندهی سپاه بیت المقدس و شورای بهداشت و درمان نیرو‌های مسلح در جلوگیری هر چه بیشتر این ویروس افزود:در ابتدا با در نظر گرفتن یک مکان مشخص ودر نظر گرفتن بیمارستان صحرا در پادگان امام علی در برابر این ویروس وارد عمل شدیم.

رییس بیمارستان شهید قاضی استان کردستان با اشاره به اینکه ۶ نقاهتگاه در سطح استان توسط سپاه بیت المقدس و دانشگاه علوم پزشکی راه انداری شده است گفت: یکی از این نقاهتگاه‌ها هم اکنون در سنندج فعال و آماده خدمت رسانی است و دومی هم به زودی آماده فعالیت خواهد شد.


کرمی عنوان کرد: عملیات دفاع بیولوژیک به صورت نمادین با برپایی بیمارستان صحرایی در راستای جلوگیری و مقابله با این ویروس انجام خواهد گرفت.


وی گفت:در این مدت بیمارستان شهید قاضی با پذیرش بیماران سرپایی در واحد‌های تخصصی به مردم اریه خدمت کرده اند که توصیه‌های لازم و راهنمایی‌ها در این حوزه به صورت کامل به این بیماران داده شد.

کرمی در پایان عنوان نمود: همه همکاران و پرسنل شهید قاضی در این مدت به صورت غیر مستقیم برای خدمت رسانی در مواقع مورد نیاز و در حالت آماده باش کامل بوده اند.



انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات