به همت بسیج سازندگی سپاه خلخال اهالی ۱۷ روستای محروم شهرستان خلخال در جنوب استان از خدمات بهداشتی در پیشگیری از کرونا ویروس برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۲۲۷۶۷۶
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، این روزها می‌توان رد پای بسیج را در همه جا دید چه در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی و چه اقتصاد مقاومتی. ولی امروز با همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان خلخال اهالی ۱۷ روستا از خدمات بهداشتی در مبارزه و پیشگیری از کرونا ویروس برخوردار شدند.

جواد نوروزی، جانشین سپاه خلخال اظهار کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ ماسک در بین اهالی ۱۷ روستا توزیع و روزهای آینده گندزدایی و ضدعفونی معابر و توزیع محلول ضدعفونی در این روستاها انجام خواهد شد.

روستای محروم جنوب استان اردبیل از خدمات بهداشتی برخوردار شدند

وی افزود: اطلاع رسانی خوبی از سوی دانشکده علوم پزشکی در روستاهای خلخال انجام شده و امسال اکثر هموطنانی که اصالتا اهل شهرستان خلخال اما ساکن دیگر شهرها هستند به این شهرستان نیامدند و این رویه خوبی است تا مبارزه با کرونا ویروس ادامه یابد.

جانشین سپاه خلخال گفت: الحمدالله در روستاها مردم با افزایش فرهنگ بهداشتی، خودمراقبتی را آغاز و ضمن توجه به توصیه‌های بهداشتی، همکاری لازم را با نیروهای بسیج و دولت دارند.

سید یاسر کسائی، مسؤول بسیج مهندسی و عمران سپاه خلخال نیز با اشاره به توزیع اقلام بهداشتی و ماسک به تعداد بیش از یک هزار و ۵۰۰ عدد از تولید روزانه سه واحد تولیدی شهرستان خلخال در بین اهالی مناطق محروم اظهار داشت: مردم مطمئن باشند بسیج سازندگی و گروه جهادی شهید مهدی باکری شهرستان تا آخرین لحظه ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم خواهند ماند.

وی گفت: توجه به روستاها یک وظیفه است و در کنار خدمات‌دهی به مردم شهرها ومناطق برخوردار، رسیدگی به وضعیت مناطق محروم نیز یک تکلیف برای بسیج سازندگی و سپاه است و سپاه وظیفه خود را تا آخرین لحظه به‌طور کامل و بدون کوتاهی در مبارزه و پیشگیری از کرونا ویروس انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، با اردوزنی بسیج سازندگی و گروه جهادی شهید مهدی باکری خلخال در روستاها امید برای مبارزه با کرونا ویروس در بین روستائیان دو چندان شده است.

 

ارسال نظرات