با توان ما هیئت تعطیل نمی شود/ در شب دوم ماه با فضیلت شعبان، مراسم تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، سخنرانی ، فرازهای از دعای کمیل و مداحی در هیئت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۲۷۹۰۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با توجه به گسترش ویرو کرونا و عدم برگزاری مجالس با حضور مردمی هیئات مذهبی در کشور اقدام به برگزاری مجالس وعظ ،خطابه و سخنرانی در منازل با استفاده از فضای مجازی  نمودنند که با استقبال مردم مواجه شده است.

در شب دوم از ماه با فضیلت  شعبان برای بهره مندی از فضایل ماه پرخیر و برکت این ماه مراسم سخنرانی و مداحی در شهرکرد با استفاده از فضای مجازی برگزار می شود.

امشب این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم حجت پناه مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد برگزار می شود.

همچنین آیات نورانی قرآن مجید را قاری ممتاز استان کربلایی محسن مولوی  قرائت و حمیدرضاتوسلی نیز به قرائت فرازهایی از دعای کمیل  و مداحی خواهد پرداخت.

همه دعوتید در منازل خود روز پنج شنبه:  هفتم فروردین 1399ساعت:  21 با مراجعه به آدرس مجازی هیئت: صفحه اینستاگرام به نشانی nehzat_eslami_chb  و masjedjame_chb@در از این مراسم معنوی شرکت داشته باشند.

شایان ذکراست: این مراسم  امشب از مسجد جامع شهرکرد به صورت زنده و مستقیم  پخش می شود.

ارسال نظرات