خبرهای داغ:
سرهنگ محمد رحمانی فرماندهی ناحیه بسیج بویین میاندشت در پیامی سال نو را خدمت مردم تبریک گفت و این سال را سال مساعدت و تعاون مردم و مسئولان در امر جهش تولید نامید.
کد خبر: ۹۲۲۷۹۱۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بویین و میاندشت، سرهنگ محمد رحمانی فرماندهی ناحیه بسیج بویین میاندشت در پیامی ضمن تبریک سال نو به مردم بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درمسیر رسالت رهبری خود برای سعادت کشور ، ارائه راهکار و چراغ هدایت بودن برای امت اسلامی شعار سال 98 را «رونق تولید» و شعار سال 99 را «جهش تولید» تعیین فرمودند، و این یعنی تاکید موکد بر نگاه جامعه به اقتصاد داخلی ودر نتیجه تنها راه پیشرفت کشور، که می بایست از سوی مسئولان،تولیدکنندگان و آحاد جامعه به صورت یک اصل پذیرفته و محقق شود.


رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به زمینه های تولیدی کشور در سال 98که حرکت خوبی دراین زمینه انجام شد را مثمر ثمر دانست و افزود کلیه دستگاهها و مردم برای تحقق رونق تولید در سال گذشته اقدامات مختلفی انجام دادند و این نشانه ی خوبی برای یک جهش از فرایند تولید میتواند باشد تا جمهوری اسلامی در تراز یک قدرت برتر اقتصادی در کنار قدرت منطقه ای و امنیتی که داراست ،قرار بگیرد و این مهم محقق نمی شود مگر با همدلی و مساعدت و تعاون مردم و مسئولان در یک دایره عظیم همکاری، که می طلبد کلیه سازمان ها، و دستگاه های مرتبط و همه و همه پای کار باشند و برای تحقق پذیری شعار سال تلاش کنندو در این مسیر قطعا سپاه پاسداران بعنوان یک رسالت خدمتی با تمام توان در امر خدمت به رونق و شکوفایی امور هر نهادی که دغدغه ی اجرای منویات مقام معظم رهبری را داشته باشد از هیچ مساعدت و ایثاری دریغ نخواهد کرد.

رحمانی در ادامه به نقش عواملی که در راستای جهش تولید میتواند موثر باشد به راهکارهایی نظیر1. رویه یکسان دستگاههای مادر و متولی در امر تولید نسبت به ارائه خدمات به تولید کنندگان ، 2.ازبین بردن نگاه رانتی به اقتصاد ،3. تسهیل فضای کسب و کار، 4. توزیع عادلانه امکانات، 5. حذف قوانین سلیقه ای در اجرای پرو ژه و پروسه های اقتصادی و زیرساختی اشاره کرد.

رحمانی در ادامه در شرایط تحقق جهش تولید در شهرستان اظهار کرد :شهرستان بویین میاندشت با توجه به پتانسیل تولیدی در امور کشاورزی ،دامداری و حتی غلات و حبوبات به عنوان یک شهرستان پویا و شایسته در زمینه تولید و جذب سرمایه جهت تولید بیشتر در عرصه ی شناسایی امکانات در سطح بالایی می باشد ولیکن این شرایط تاکنون برای بیشتر سرمایه گذاران شناخته شده نیست تا بتواننند در این شهرستان نسبت به دایر کردن صنایع تبدیلی اقدام نمایند و این رسالت معرفی شهرستان بر عهده ی کلیه مسئولان و بویژه خادمان رسانه جمعی می باشد تا بتوانند بنگاه های اقتصادی بزرگ و صنایع فرآوری و تبدیلی که در راستای جهش تولید، جلب و جذب سرمایه، افزایش میزان اشتغال، عرضه کالا و نظایر این بسیار نقش آفرین هستند را جذب این شهرستان کنند.

رحمانی در پایان با اشاره به نام گذاری سال 99 به سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری به نگاه ویژه و رسم افق روشن مملکت توسط ایشان اشاره کرد و افزود: تاریخ نشان می دهد زمانی که حرف مقام معظم رهبری در یک برهه حجت می شود،یک نیرویی در مخاطب آن حرف ایجاد میشود که موجب میشود مخاطب با توان و انرژی بالایی در مسیر قدم بر دارد و موفق شود ،امسال هم نگاه ویژه مقام معظم رهبری به دست اندرکاران تولید می باشد که ان شالله در این مسیر با نگاه ویژه به امکانات و منابع داخلی و به دور از هراس رقابت با بیگانه در عرصه ی تولید موفق و جهادی گونه عمل کنند.و درپایان هم از کلیه مردم عزیز تقاضامندم در حمایت از تولید ازهیچ کوششی اعم از حمایت از خرید اقلام ایرانی،فراهم کردن نیروی کار و ارائه راهکارهای تولیدی به تولیدکنندگان کوتاهی نکنند تا همه دست در دست هم در سایه پربرکت رهبری انقلاب، میهن خویش را کنیم آباد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها