توزیع 15 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین مناطق محروم سلسله

مسؤول مجمع مردمی مدافعان سلامت لرستان در شهرستان سلسله از توزیع 15 هزار ژل، الکل، دستکش و ماسک به صورت قرارگاهی و خارج قرارگاهی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۹۹۴
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید رمضان علیان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: مجموعه 13 گروه‌های جهادی، مواکب شهرستان و افراد خیر و گروه‌های خیریه تحت عنوان قرارگاه شهید قاسم سلیمانی الشتر ساماندهی شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این قرارگاه در سه بخش فعالیت خود را آغاز کرده است، بخش اول تامین نیازهای بیمارستانی در صورت اعلام نیاز بیمارستان، بخش دوم ضدعفونی و خدماتی مانند توزیع الکل و ژل،ضدعفونی کردن محلات و غیره و بخش سوم نیز بحث تامین نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند و کسانی که کار خود را از دست داده‌اند.

 

مسؤول مجمع مردمی مدافعان سلامت لرستان در شهرستان سلسله با بیان اینکه در روزهای اولیه در بیمارستان‌ها کمبود امکانات تامین شد و در اختیار بیمارستان قرار گرفت، افزود: در بخش خدمات ضدعفونی‌کننده نیز مواکب و قرارگاه در کنار شهرداری، بهداشت، بسیج و سپاه همکاری کردند و با تقسیم شهر شهر به هشت بلوک ارائه خدمت داشتند.

 

علیان امیری بیان داشت: در بخش توزیع الکل نیز گروه‌ها در قالب قرارگاه مناطق حاشیه شهر، مسکن مهر و برخی روستاهای آلوده در حال انجام است.

 

وی از توزیع 15 هزار ژل، الکل، دستکش و ماسک به صورت قرارگاهی و خارج قرارگاهی خبر داد.

 

مسؤول مجمع مردمی مدافعان سلامت لرستان در شهرستان سلسله گفت: همچنین خانواده‌هایی که بیماران خاص دارند، با همکاری شبکه بهداشت شهرستان شناسایی و پکیجی شامل الکل، ژل دست و ماسک برای آنها توزیع می‌شود.

 

وی افزود: در مرحله نخست توزیع بسته معیشتی_بهداشتی در سطح شهر و روستا در قالب قرارگاه حدود 500 بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، مرغ، نان، ماکارونی و سویا و پکیج بهداشتی شامل الکل، ژل دست، مایع دستشویی و ماسک برای خانواده های نیازمند صورت گرفت.

 

علیان امیری با بیان اینکه سلسله کانون کرونا در استان بوده و حتی در کشور تعداد فوتی‌ها به نسبت جمعیت مقداری بالا بوده است، گفت: این در حالی بود که از همان ابتدا همه غافلگیر شدیم، اما شرایط بهتر شده و تلاش‌ها باید منسجم‌تر شود.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار