همزمان باسراسرکشور؛

شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری

همزمان با شروع طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور، در چهارمحال و بختیاری؛ مسافران و افراد غیر بومی هرچه سریعتر استان را ترک کنند.
کد خبر: ۹۲۲۸۰۳۲
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گفت: این طرح در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال و تشدید کنترل مبادی ورودی و خروجی، برای مقابله و پیشگیری هرچه بیشتر شیوع ویروس کرونا اجرا می‌شود.

جعفر مردانی افزود: طرح تقویت فاصله‌گذاری اجتماعی به فرمانداران شهرستان‌های ۱۰ گانه استان نیز ابلاغ شده است و انتظار می‌رود با اهتمام ویژه‌ای در راستای اجرای آن اقدام شود.

سخنگوی اجرای این طرح اظهار کرد: در این طرح که از ساعت صفر روزجمعه آغاز و تا ۱۵ فروردین همزمان با سراسر کشور ادامه دارد هیچ مسافر و فرد غیربومی حق ورود به استان را ندارد و مسافران و افراد غیربومی که هم اینک در استان حضور دارند، باید سریع‌تر استان را ترک کرده در غیر این صورت با مشکل مواجه می‌شوند.

مردانی افزود: چنانچه فرد غیربومی اصرار ورود به استان را داشته باشد و از قوانین سرپیچی کند، متخلف ۵۰۰ هزار تومان جریمه وخودروی وی به مدت یک ماه در پارکینگ توقیف می‌شود.

سخنگوی اجرای طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی در استان چهارمحال و بختیاری، از تعطیلی اصناف و مراکز غیرضروری در استان تا ۱۵ فروردین ماه خبر داد و گفت: تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، اقامتی و برنامه‌های جمعی رسمی و غیررسمی تا این تاریخ تعطیل است.

وی با تشکر از همکاری اصناف و اتحادیه‌ها جهت تعطیلی داوطلبانه بازار، از ادامه خدمات درمراکز توزیع مایحتاج عمومی مردم و مراکز تعمیر خودرو و وسایل خانگی، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز عرضه محصولات بهداشتی، مواد پروتئینی، میادین میوه و تره‌بار، مراکز بهداشتی درمانی،  خبر داد.

مردانی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مردم این استان غربالگری شده‌اند، افزود: این همراهی مردم سبب شده تا استان جزو پنج استان برتر کشور در غربالگری ویروس کرونا شناخته شود.

گفتنیاست؛ براساس طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی، که با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری اجرا می شود،‌ برگزاری اجتماعات به صورت رسمی و غیر رسمی ممنوع می باشد و تردد‌های غیرضروری در سطح کشور حذف می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار