خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرضا:

سپاه در کنار مدافعان سلامت ایستاده است/ تقدیر فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا از مدافعان سلامت

فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا از بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) شهرضا محل نگهداری بیماران کرونا مثبت بازدید کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۲۳۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، سرهنگ مسعود اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و حجت‌الاسلام علی نوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرضا از بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) محل نگهداری بیماران کروناییبازدید کردند و از تلاش بی وقفه و مجاهدانه کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) تقدیر و تشکر کردند.

سرهنگ مسعود اکبری در این دیدار با بیان این‌که کادر درمانی با روحیه ایثارگرانه با وجود خطر برای خود، بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی هستند، اظهار داشت: بسیج و سپاه در راستای پیشگیری از کرونا از تمام توان خود استفاده می‌کنند، همه امکانات سپاه و بسیج در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با بیماری کرونا در کنار مردم و نهادهای مسؤول و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شهرضا با اشاره به ضدعفونی مکرر بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و سطح شهر بیان کرد: مردم باید توصیه‌های خودمراقبتی مسؤولان بهداشتی را جدی بگیرند و با در خانه ماندن زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

فرهاد مهری، رئیس بیمارستان‌های شهرضا نیز در این دیدار با تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در این بیمارستان، گفت: اگر مردم مراقبت کنند زمان بهبود اوضاع طول نخواهد کشید اما اگر مردم به هر دلیلی توصیه‌ها را جدی نگیرند، شرایط بدتر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار