مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد؛

اجرای طرح قربانی نیابتی سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلا در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان(عج) و رفع بلا تاکنون ۳۴راس گوسفند و ۴ راس گوساله به ارزش یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال خریداری و پس از ذبح شرعی و با رعایت کامل اصول بهداشتی بین مددجویان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۲۸۲۵۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ هدایت صفری در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا طرح قربانی نیابتی به نیت سلامتی آقا امام زمان (عج) و رفع بلا نیزبا هدف تهیه گوشت گرم برای خانواده‌های تحت حمایت مددجویان محروم و نیازمند توسط کمیته امداد با تبلیغ و اطلاع رسانی در فضای مجازی به اجرا در آمده است.

صفری با بیان اینکه اجرای این طرح با همکاری مراکز نیکوکاری انجام می‌شود افزود: از ابتدای اجرایی طرح قربانی نیابتی ۳۴ راس گوسفند و ۴ راس گوساله به ارزش یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال خریداری و پس از ذبح شرعی با رعایت کامل اصول بهداشتی بین مددجویان تحت حمایت و خانواده‌های محروم و نیازمند توزیع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به نحوه مشارکت بانیان در طرح قربانی نیابتی اشاره کرد و افزود: بانیان می‌توانند در طرح قربانی نیابتی به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلا با پرداخت هر مبلغی به شماره کارت مجاری ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ در خرید، ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان سهیم باشند.
ارسال نظرات