خبرهای داغ:
در پی ولادت با سعادت سید الشهدا(ع) و روز پاسدار:

پیام تبریک امام جمعه آبیک صادر شد

در پی ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار امام جمعه آبیک پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۳۷۳
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری  بسیج در قزوین  پیام تبریک امام جمعه شهرستان آبیک به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار 

صادر شد که متن آن به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سوم شعبان سالروز ولادت سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و پاسدار و پرچمدار دین و آزادگی،  امام حسین علیه السلام است. آن امام همامی که برای حفظ آرمان ها و ارزش های اسلامی و پیاده سازی حق و حقیقت خون خویش را نثار نمود تا شهادت و شهادت طلبی در مسیر اهداف الهی برای تمامی آزاداندیشان در سایه نهضت سُرخَش همچنان پایدار بماند. به یقین رشادت و جانفشانی پاسداران مخلص و متعهد نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از همان مکتب سالار و سرور شهیدان است.

پاسدار در لغت به معنی نگهبان و مراقب است. پاسداران کسانی اند که در حساس­ ترین لحظه های تاریخ، از میان خلق برمی­ خیزند و همچون دژی مستحکم، مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن، گام برمی دارند و بی شک پاسدار شهید والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمونه ای مجسم از این معناست و امسال چه غمگنانه است پاسداشت روز پاسدار، وقتی او را در میان خود نمی بینیم اما او سردار دلهاست و همیشه با ما خواهد بود‌. 

بی تردید عزت، اقتدار و امنیت ایران اسلامی با وجود پاسداران مخلص و متدینی همچون سلیمانی ها معنا می یابد که با روحیه انقلابی و ولایت مداری در راه اسلام و انقلاب از جان خویش دریغ نمی کنند. پاسدارانی که در دفاع از کیان کشور خود فداکاری می کنند و در عرصه های مختلف حضور موثر دارند و با روحیه شهادت طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه های مختلف به نبرد می پردازند و با الهام از مکتب اباعبدالله الحسین علیه السلام، در برابر شیطان صفتان تا پای جان ایستادگی می نمایند. 

در آستانه ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، ضمن تبریک این روز به ملت شریف ایران و به ویژه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور، استان قزوین و شهرستان آبیک، یاد و خاطره تمامی شهدای پاسدار عزیز را گرامی می دارم و از درگاه باریتعالی برای همه اسوه های ایستادگی و مقاومت این مرز و بوم توفیق روزافزون مسألت می نمایم.

 

سیدمحمد حسینی میرامینی 

امام جمعه شهرستان آبیک

۶۰۰۱/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها