سرهنگ پاسدار اکبر کردی فرمانده سپاه زرند گفت : افتخار سپاه و پاسدار این است که حضرت امام خمینی (قدس سره)میلاد امام حسین (علیه السلام) را به نام روز پاسدار نامگذاری کردند واین برگ زرینی برای پاسدران است
کد خبر: ۹۲۲۸۳۸۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان :سرهنگ پاسدار اکبرکردی فرمانده سپاه زرند در گفتگو با خبرنگارما با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه خصوصا میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار،حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) وروز جانباز و امام سجاد(علیه السلام) ومیلاد منجی عالم بشریت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت:مطمئنا نگاه حکیمانه و الهی حضرت امام (ره) در این نامگذاری بوده است و چه افتخاری از این بالاتر که روز میلادامام حسین (علیه السلام) به نام روز پاسدار نامگذاری شود.
    وی افزود :پاسداران انقلاب اسلامی ومدافعان حریم ولایت با الهام گرفتن از سرور شهیدان امام حسین (علیه السلام) همواره در دفاع از ارزشهای والای انقلاب و نظام اسلامی سر از پا نمی شناسد و در همه ی میدان های دنیا در صف اول قرار دارد و در همه ی این میدان ها با شوق فراوان حاضر هستند، چون اعتقادش بر این استوار است که کمک به این نظام مقدس در راستای کمک به مکتب سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) است. و حقیقتا پاسداران مدافعان انقلاب و نظام اسلامی هستند.
    فرمانده سپاه زرندیادآور شد : پاسداران از لحظه پوشیدن لباس مقدس پاسداری، خود را آماده ی فدا شدن برای این نظام و ولایت می بیند و در آرزوی رسیدن به این فیض روزشماری می کند چرا که پاسدار خود را سرباز ولایت می داند و در رکابش حضور دارد و مطیع فرمان ولایت است و این را برای خودش توفیق می داند.
    سرهنگ کردی در ادامه با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور :سپاه وبسیج از همان ساعت اولیه با اعلام آماده باش صد درصد ،اقدامات زیادی را در مقابله با این ویروس با همکاری رده های مقاومت ،کادر درمانی ،شورای های اسلامی ،شهرداری تا کنون انجام داده است واین کار را وظیفه خود می داند،ازجمله راه اندازی 14 کارگاه تولید روزانه ماسک با بیش از 7000عدد،تولید لباس یکبار مصرف،گندزدایی وضد عفونی معابرواماکن شهرستان ،کمک به مراکز درمانی به جهت غربالگری ،کنترل ورودی وخروجی شهر با همکاری هلال احمر،نیروی انتظامی ،مرکز بهداشت ،شوراهای اسلامی ،که این کار تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه داردواقدام دیگر جمع آوری کمک های نقدی وغیر نقدی برای مناطق سیل زده استان کرمان است که تا امروز کمک های زیادی جمع آور شده ودر چند روز آینده به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد .
    وی در پایان از تلاش همه پزشکان ،پرستاران وکادر درمانی که انصافا پاسداران جبهه سلامت هستند تشکر نمود وبه همه مردم توصیه کرد در این شرایط بهترین تشکر ما از کادر درمانی در خانه ماندن است ،کسانی که شب وروز خود را وقف سلامت مردم نموده اند .وتشکر دیگر از همه پاسداران وبسیجیان که در این چند روز همراه کادر درمانی به مبارزه علیه این ویروس می پردازند. از خداوند متعال برای همه بیماران شفای عاجل مسئلت می نمایم وامیدوار هستیم که لایق پاسداری واقعی برای مکتب اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) و نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشیم و این پاسداری را با خون خودمان به پایان برسانیم. انشاالله
ارسال نظرات