فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی اعیاد شعبانیه؛ میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۲۸۴۶۴
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در پیامی اعیاد شعبانیه میلاد با سعادت امام حسین (ع) روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز را تبریک عرض نمود.


متن پیام به شرح ذیل است:


بسمه تعالی


رسول خدا (ص) فرمودند:رجب ماه خدا، شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است.


سوم شعبان المعظم سالروز میلاد سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ حضرت ابوالفضل العباس (ع) که به عنوان روز پاسدار و روز جانباز نامگذاری شده است را گرامی می‌داریم.


بی تردید فداکاری و ایثار شهدا و جانبازان و پاسداران این مرز و بوم بوده است که سربلندی و استواری نظام و میهن عزیزمان را تضمین نموده و جوانمردی و از جان گذشتگی این بزرگمردان تا ابد در تاریخ ایران زمین جاودانه خواهد ماند.

این عزیزان در دوران هشت ساله دفاع مقدس، با جان و دل از کیان، شرف و ناموس این کشور و ملت دفاعی قهرمانانه نمودند و هم اکنون در اوج اقتدار و عزت، در خط مقدم دفاع از حریم ولایت و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارند.


اینجانب فرارسیدن این اعیاد خجسته و روز پاسدار و جانباز را به مردم شریف کردستان، پیشگاه مقام عظمای ولایت، پاسداران غیور و جانبازان عزیز تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ دوام عزت اسلام و مسلمین را زیر سایه مهر و محبت اهل‌بیت (ع) مسئلت می‌نمایم.


سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات