حمزه عباس زاده

به جهت مقابله با ویروس کرونا : جهادگران حوزه ثامن الائمه (علیه السلام) ناحیه زرند تمامی اماکن عمومی شهر سی ریز را ضدعفونی کردند

تا زمانی که بیماری ناشی از ویروس کرونا در سطح شهرستان به طور کامل فروکش کند عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهر به صورت ویژه با تلاش جهادگران بسیجی تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۱۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:حمزه عباس زاده فرمانده حوزه ثامن الائمه (علیه السلام) ناحیه زرند گفت:در راستای مقابله با شیوع کرونا جهادگران این حوزه تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهرسی ریززرند را گندزدایی و ضدعفونی کردند.
    وی با بیان اینکه عملیات گندزدایی به صورت ویژه تداوم می‌یابد افزود: تا زمانی که بیماری ناشی از ویروس کرونا در سطح شهرستان به طور کامل فروکش کند عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهر به صورت ویژه با تلاش جهادگران بسیجی تداوم می‌یابد.
    حمزه عباس زاده از آمادگی کامل بسیجیان این حوزه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: نیرو‌های بسیجی، همانطوری که در هر شرایط و بحرانی همیشه در کنار مردم و هموطنان‌مان بوده‌اند امروز نیز در این شرایط بحرانی از آمادگی کاملی برای مقابله با ویروس کرونا برخوردار بوده و در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی می‌کنند.
    وی در پایان از دیگر اقدامات این حوزه به جهت مبارزه با ویروس کرونا:برپایی قرارگاه زیستی با حضور اعضاء، کمک خواهران بسیجی این شهر برای تولید ماسک ولباس یکبار مصرف، تب سنجی وغربالگری در ورودی شهر سی ریز با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، مرکز بهداشت، شورای اسلامی، وکنترل وردو وخروج به شهرستان عنوان نمود واز همه مردم خواست به جهت جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری در خانه بمانند، که این کار هم کمک به کادر درمانی است وهم از گسترش این بیماری جلوگیری می‌کند.
ارسال نظرات