نماینده مردم بندر لنگه ،پارسیان و بستک در مجلس شورای اسلامی :

«سپاه» در خط مقدم خدمت به مردم است/ «پاسداران» غیور ذخایر ارزنده اقتدار کشورند

منتخب مردم غرب هرمزگان در انتخابات مجلس گفت: سپاه یک مکتب جهادی و پاسداران غیور کشورمان ذخایر ارزنده اقتدار ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۷۴
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،احمد جباری  ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد با برکت امام حسین (ع) و روز پاسدار و آرزوی سالی پر برکت برای همه ملت بزرگ ایران و هرمزگان،عنوان کرد  : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فراتر از یک نیروی نظامی، یک مکتب جهادی بشمار می‌رود که با پشتوانه عظیم مردمی توانسته در تمامی صحنه‌های حراست از انقلاب اسلامی و ماموریت‌های بزرگ ملی به خوبی درخشیده و عزت و سربلندی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد.

وی با بیان این که از زمان تشکیل سپاه با تدبیر امام راحل (ره) تا به امروز، این نیرو همواره خاری در چشم دشمنان و محور قوت‌بخشی برای دوستداران اسلام و ایران بوده است، خاطرنشان کرد: سپاه به ذخیره‌گاهی از نیروهای متعهد و متخصص در عرصه خدمت به ایران تبدیل شده است که با نگاه به آینده، همواره میراث‌دار ارزش‌های ناب اسلامی و اعتقادی بوده است.

منتخب غرب هرمزگان در مجلس یازدهم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نقش آن شهید بزرگوار در امنیت، ثبات و مبارزه با جریان‌های تروریستی در منطقه، گفت: ملت ایران به وجود چنین فرزندان غیوری در درون خویش می‌بالد و تشییع میلیونی پیکر آن شهید در جای‌جای کشورمان نشان داد که ملت ایران به خوبی قدر مجاهدت‌ها و جانفشانی‌ها در راه حفظ امنیت این کشور را می‌دانند.

جباری همچنین به نقش ارزنده سپاه در شرایط کنونی کشور در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا اشاره و عنوان کرد: برپایی انبوه بیمارستان‌های صحرایی، در اختیارگذاردن تمامی بیمارستان‌های نظامی و مشارکت وسیع در ضدعفونی شهرها و روستاها و ... همگی بیانگر نقش مکمل قوای مسلح کشورمان در کمک به دستگاههای امدادرسان در صیانت از سلامت مردم و کمک به رفع این بیماری از جامعه است.

عضو کمیسیون عمران مجلس هشتم و نهم شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن همواره بدنبال تضعیف ایران و ایرانی است و لذا جوسازی‌های مسموم سیاسی و رسانه‌ای بر علیه سپاه در مقاطع مختلف، نشان‌دهنده جهت‌گیری هوشمندانه و بی‌بدیل سپاه در عرصه‌های گوناگون است که ثمرات آن را در حفظ اقتدار، غرور و عزت ملی‌مان شاهد هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار