فرمانده پایگاه مقاومت شهدای محمدشهر گفت: پایگاه مقاومت بسیج شهدای محمد شهر در یک عمل خدا پسندانه به گند زدایی و ضد عفونی کردن و نیز توزیع نمودن پک بهداشتی ضد عفونی  بین مردم محلات و معابر محدوده خود پرداختند.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۹۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده پایگاه شهدای محمد شهر ناحیه مقاومت جوادالائمه(ع) ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: از زمان ابلاغ سازمان بسیج در راستای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا هر هفته جلسه قرارگاه شهدای محمدشهر در این پایگاه برقرار گردیده است و دستور العمل های ابلاغی سازمان بسیج در این جلسات با حضور فرمانده محترم ناحیه جواد الائمه (ع) و  اعضای قرارگاه مرکزی امام رضا(ع) ناحیه جوادالائمه(ع) به صورت محله محور تشریح و وظایف اعضای گروه جهادی مشخص شده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای محمد شهر با بیان همکاری و حضور فعال بسیجیان این پایگاه در طرح غربالگری در خانه بهداشت حضرت خدیجه (س) بیان کرد: برای شکست کرونا در خانه هایمان بمانیم و عید دیدنی را به زمان دیگری موکول کنیم .تنها راه مقابله و شکست این ویروس خطرناک در خانه ماندن است لذا از شما مردم فهیم درخواست داریم تا از مسافرت‌های غیر ضروری جدا بپرهیزید.

 وی همچنین با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی معابر و منازل و مناطق پرتردد کوی بهار توسط بسیجیان جهادگر اعلام کرد: در جهت جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا از طریق استفاده از دستگاه های خودپردازهای بانکها، پک بهداشتی ضد عفونی برای استفاده کنندگان این دستگاه ها  نصب گردیده است.

 وی عنوان کرد: با توجه به مصوبه نشست فوق العاده ستاد پیشگیری از ویروس کرونا استان البرز به غیر از اصناف تامین کننده نیازهای اساسی شهروندان و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی مرکز بهداشت؛ سایر صنوف شهرستان تا 20 فروردین تعطیل خواهد بود و تعدادی محدود از کاسبان سایر صنوف غیر ضروری کوی بهار محمدشهر باز می باشند، که در صورت مشاهده تخلف واحد صنفی؛ آن واحد به اداره صنعت، معدن و تجارت جهت پلمپ معرفی می گردد.

وی در ارتباط با تخصیص تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر به امر اطلاع رسانی وآموزش عموم مردم ابراز امیدواری  و تصریح کرد: ما به کمک بسیج و مراکز جامع سلامت خواهیم توانست ویروس منحوس کرونا را بصورت منطقه ای کنترل کنیم و نیز می‌توانیم بسیجیان را بصورت تخصصی درباره ی نحوه ضدعفونی کردن وآشنایی و آگاهی رسانی به بیماری کرونا آموزش بدهیم.

وی در پایان ضمن قدردانی و تشکر از اقدامات فرمانده محترم حوزه۵۱۳ شهید احمد کاظمی و شورای حوزه جهت تامین امکانات خاطر نشان کرد: حدود ۱۲۰ بسته اقلام بهداشتی،شامل ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی توسط امت حزب الله محمدشهر و خیرین و  نیز اعضای پایگاه تهیه شد، که به مناسبت اعیاد شعبانیه در محله کوی بهار بین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها