فرمانده سپاه ناحیه بهاباد:

پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی سنبل جهاد و مبارزه اند

سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی به مناسبت اعیاد شعبانیه وروز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد .
کد خبر: ۹۲۲۸۶۳۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی به مناسبت اعیاد شعبانیه وروز پاسدار پیام تبریکی صادر کرد .
متن پیام بدین شرح است :
 سوم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، یادآور رشادت‌های آن حضرت در دشت کربلا و روز عاشوراست، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی و حماسی، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.
در تاریخ بی‌نظیر انقلاب اسلامی سپاه پاسداران با الگوبرداری از فرهنگ ناب عاشورا، توانست تا ادامه دهنده مسیر حماسه حسینی در فتح قله‌های کربلایی باشد که تلاقی این تداوم در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و سال‌های سازندگی پس از آن به خوبی عینیت یافته است و به حق سالروز میلاد امام حسین (ع) روز پاسدار نام گرفته است.
بی‌شک امروز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی ناپذیر نیروهای مکتبی و مومن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با سرمشق‌گیری از فرهنگ عاشورایی امام حسین (ع) و بهره‌مندی از تجربیات سازنده جنگ تحمیلی، فتح این مسیر را همچون سال‌های مقدس جنگ تحمیلی هموار کردند.
پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی سنبل جهاد، مبارزه و مقاومت ملت ایران در پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.
سپاه پاسداران با تأسی از مکتب عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرافرازانه در مسیر عزت و تداوم مسیر انقلاب و اسلام گام برمی دارد.
اینجانب بر خود وظیفه میدانم اعیاد شعبانیه را بر خانواده معظم و معزز شهدا عزیز، برادران و خواهران، شاغل و بازنشسته، جانبازان و آزادگان سرافراز که افتخار پوشیدن خلعت زیبای پاسداری از دین خدا و جهاد در استمرار خط مبارزه با ظلم وجور تا برقراری حکومت صالحان در جهان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستارم.
سرهنگ پاسدار سعید دهقان ده جمالی – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات