خبرهای داغ:
مسئول حوزه بسیج حضرت زینب کبری(س) لالجین خبر داد
مسئول حوزه بسیج حضرت زینب کبری(س) لالجین از تهیه و توزیع 150 بسته حمایتی و 50 بسته اقلام بهداشتی بین نیازمندان به همت بسیجیان حوزه حضرت زینب کبری (س) در شهر لالجین خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۴۸
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

توزیع 200 بسته حمایتی و بهداشتی بین نیازمندان لالجینزهرا مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک سال نو با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بسیج حضرت زینب کبری(س) شهر لالجین اظهار داشت: به همت بسیجیان این حوزه 150 بسته حمایتی تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: این بسته‌های حمایتی شامل برنج، مرغ، روغن، ماسکو...  به ارزش 225میلیون ریال بود که بین نیازمندانی که به واسطه شرایط قرنطینه قادر به تامین مایحتاج زندگی نیستند در سطح شهر لالجین و توابع آن توزیع شد.

مسئول حوزه بسیج حضرت زینب کبری(س) لالجین ابراز داشت: همچنین دو رأس گوسفند نیز که توسط خیرین اهدا شده بود توسط حوزه بسیج خواهران لالجین بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامع داد: در راستای پیشگیری از ویروس کووید 19 اقداماتی پیشگیرانه نیز در سطح لالجین صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به تهیه و توزیع بیش از 50 بسته بهداشتی شامل دستکش، مایع دستشویی، ماسک و... به ارزش 15میلیون ریال و ارسال 200 مورد پیامک در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا و توصیه‌های بهداشتی برای بسیجیان اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات