خبرهای داغ:
مسئول بهداشت و درمان ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه گفت: ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با استفاده از ظرفیت بالای بسیج در شهرستان توانست بیش از ۳۰ اکیپ از بسیجیان و پایوران را با استفاده از ۸ دستگاه تراکتور مه باش ۲۰۰۰ لیتری،۳ دستگاه مه پاش خودروی ۱۰۰۰ لیتری و ۴۰ دستگاه سم پاش ۲۰ لیتری جهت ضد عفونی کردن مناطق پرخطر و پرتردد ساماندهی کند.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۷۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،  اردشیری مسئول معاونت بهداشت و درمان ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر آمادگی کامل این رده در مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با استفاده از ظرفیت بالای بسیج در شهرستان توانست بیش از ۳۰ اکیپ از بسیجیان و پایوران را با استفاده از ۸ دستگاه تراکتور مه باش ۲۰۰۰ لیتری،۳ دستگاه مه پاش خودروی ۱۰۰۰ لیتری و ۴۰ دستگاه سم پاش ۲۰ لیتری جهت ضد عفونی کردن مناطق پرخطر و پرتردد ساماندهی کند.

وی ادامه داد:ضد عفونی کلیه مراکز خرید و پاساژ ها، بانک‌ها و عابربانک ها، مساجد و حسینیه ها، مدارس و پارک‌ها شهرستان شاهین شهر و میمه با موفقیت به نحو مطلوب که مورد رضایت مردم بود انجام گرفت.

اردشیری با تاکید بر همکاری سپاه و بسیج با تمامی ارگان‌ها در مقابله با کرونا گفت:برای اولین بار در استان اصفهان ۵۳ اکانت ویژه بسیجیان در سامانه سیب سلامت شبکه بهداشت و درمان در جهت غربال گیری شهروندان راه اندازی شد و در حال حاضر بیش از ۵۱۳ نفر از بسیجیان ما در پایگاه‌های سلامت ادره بهداشت و پایگاه‌های بسیج مشغول غربال گیری مردم هستند.

مسئول بهداشت و درمان ناحیه شاهین شهر و میمه تصریح کرد:۳۱۶۰۰ پک بهداشتی و ۱۳۰۰ بسته معیشتی بین مردم شهرستان توزیع شد؛ و در ورودی‌ها شهر‌های میمه، شاهین شهر، گز و گرگاب نیز بسیجیان ما با راه اندازی تور‌های غربالگری و تست سلامت به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود:خدمات بهداشتی ناحیه شاهین شهر و میمه دورترین روستا‌های شهرستان را نیز در بر گرفت و همین موضوع رضایت مردم را به ارمغان آورد.

اردشیری در پایان تاکید کرد مردم فهیم شهرستان شاهین شهر و میمه از منزل خارج نشوند و برای خرید مایحتاج آنان نیز ما توانستیم گروهی از بسیجیان را جهت خرید اقلام مورد نیاز مردم ساماندهی کنیم و این موضوع را در شبکه‌های مجازی شهرستان به اطلاع مردم رساندیم و خدا راشکر این موضوع نیز با استقبال و رضایت مردم مواجهه شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها