خبرهای داغ:
در گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و هیئت همراه با فرمانده سپاه ناحیه شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۸۳
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی و جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار و رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی شهر شاهرود با حضور در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با فرمانده سپاه دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار اظهار کرد: روز میلاد با سعادت سومین ستاره درخشان سپهر ولایت، حضرت امام حسین (ع)، به یاد عزیزانی که حضورشان یادآور عزم غرورآفرین فهمیده‌های مکتب و اندیشه اباعبدالله (ع) است، به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.
وی افزود: شما پاسداران همچون پروانه به دور وطن گشته و غیرتی حسینی را از کربلا تا قلّه‌های دماوند به دوش می‌کشند.
رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان شاهرود با تقدیر از تلاش‌های سپاه و بسیج در کنار سایر ارگان‌ها و کادر درمانی افزود: این اتحاد و همدلی و ایثار مانند دوران دفاع مقدس است که همه اقشار و ارگان‌ها حول ولایت در راستای دفاع از کشور قدم بر می‌داشتند و امروز نیز برای مقابله با این ویروس منحوس همه متحد شده اند و به فضل الهی پیروز کارزار ملت قهرمان و فهیم ایران اسلامی است.
در این دیدار سایر مسئولان شهرستان نیز با تبریک روز پاسدار از فعالیت‌های سپاه و بسیج تقدیر کردند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز در این دیدار با خیرمقدم و تشکر از حضور مسئولان گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان به همت سپاه و بسیج ارائه و بر حضور فعال تا نابودی این ویروس منحوس در کنار سایر ارگان‌ها و کادر درمانی تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها