خبرهای داغ:
شورای اسلامی شهر شاهرود پیرامون تغییرات ایجاد شده در مدیریت شهرداری بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۲۸۶۹۵
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شورای اسلامی شهر شاهرود پیرامون تغییرات ایجاد شده در مدیریت شهرداری بیانیه‌ای به شهر ذیل صادر کرد:
با سلام و درود خدمت همشهریان عزیز شاهرودی و ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، بعثت حضرت نبی اکرم (ص) و تبریک ویژه بابت اعیاد شعبانیه لازم به توضیح می‌باشد که نمایندگان شما در شورای اسلامی شهر شاهرود بر خود وظیفه دانستند تا نکاتی راجع به تغییر و تحولات اخیر در شهرداری شاهرود را به اطلاع شما مردم بزرگوار، فهمیده و بصیر شهر معلمان دین و اخلاق برسانند.
از آنجا که اعضای شورای شهر، ماحصل انتخابات و نتیجه مردم
سالاری متکی بر فهم و درایت شهروندان است و نتیجه آن بر عهده گرفتن امانتی بس سترگ ازسوی ما بوده و با در نظر گرفتن اینکه هیچ کدام از ما مصون از خطا و اشتباه نیستیم و در عین حال نگاه مطلق به هیچ مولفه‌ای به جز منافع موکلان خود و شهر زیبای شاهرود نداریم در ابتدا برخود لازم می‌دانیم از تلاش‌ها و زحمات آقای مهندس احمدی، شهردار سابق شاهرود تقدیر و تشکر بجا آوریم.
از آنجا که عملکرد شهردارسابق محترم مشحون از نقاط متفاوت است لذا با اوصافی که
در سطور فوق گذشت مجموعه‌ای از دلایل و اتفاقات گوناگون اعضای شورا را بر آن داشت که علیرغم میل خود و صرفا به جهت منافع بلند مدت شهر، با ادامه حضور ایشان در سمت شهردار موافقت ننماید.
بدیهی است که در زمان مناسب و به دور از هیاهو مستندات این تصمیم دشوار، اما ضروری به اطلاع عموم مردم خواهد رسید چرا که دانستن، حق مردم است.
اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود، به اطلاع مردم شریف شاهرود می‌رساند که تمام تلاش خود را معطوف به انتخاب شهرداری متناسب با نام و جایگاه شاهرود به عمل خواهد آورد.
قطعا تلاش می‌نماییم این کار در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن صورت گیرد و حتما مولفه‌ها و نحوه انتخاب شهردار آتی از طریق رسانه‌ها و ارباب جراید به اطلاع شما خواهد رسید.
در پایان در این برهه حساس این اطمینان را میدهیم که مجموعه اجرایی و پرسنل زحمت کش شهرداری با تمام توان در حال خدمت رسانی بوده و شایان ذکر است که اولویت اول ما اتمام پروژه های باقیمانده بوده و به همشهریان محترم این اطمینان داده می‌شود که نه تنها خللی در روند خدمات شهری و اجرای پروژه‌ها وارد نخواهد شد بلکه اقدامات بنیادین و آغاز پروژه‌های زیربنایی را در جهت رشد روزافزون شاهرود عزیز شاهد خواهیم بود.
از تمام حساسیت‌ها و پیگیری‌های مردم فهیم شاهرود در این روز‌های حساس که متاسفانه شهرمان درگیر بیماری کرونا ویروس بوده از صمیم قلب تشکر کرده و خالصانه تقاضا داریم به منتخبان خود در شورای اسلامی شهر اعتماد کنید تا شاهد سرافرازی بیشتر شهر معلمان دین و اخلاق باشیم.
قطع به یقین بدانید اتخاذ این تصیم صرفا جهت احقاق حقوق مردم بوده چرا که بخش اعظمی از سیاست‌ها و خواسته‌های اعضای شورای اسلامی شهر در خصوص اقدامات بنیادی و زیر بنایی انجام نگردیده و انشالله در فرصت باقی مانده ضمن توجه بیشتر به اقدامات زیباسازی با مهندسی متفاوت اقدامات موثر زیربنایی شروع و تا پایان شورای پنجم جهت بهره مندی، تکمیل و تحویل مردم شریف خواهد شد که شرح این اقدامات در بیانیه بعدی اطلاع رسانی خواهد شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها