فرمانده ناحیه مقاومت عشایری چهارمحال و بختیاری از فعالیت 40 پایگاه بسیج عشایری در عرصه سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۵۷
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن اشاره به اقدامات این ناحیه برای مقابله و پیشگیری از کرونا، از تهیه و توزیع 20 هزار جفت دستکش و ماسک با همکاری گروههای جهادی ناحیه عشایری در مناطق عشایری استان خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی گفت: هماهنگی با گردان جنگ نوین تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام، برای ضدعفونی مناطق عشایری و پاکسازی بیش از 600 نقطه، راه اندازی پویش درخانه بمانیم از طریق بلندگوهای مساجد و خودروهای سیار، راه اندازی 5 ایستگاه غربالگری در ورودی و خروجی مناطق عشایری توسط بسیجیان حوزه های عشایری از دیگر اقدامات این ناحیه در مناطق عشایری می باشد.

وی از توزیع بیش از 300 بسته معیشتی بین معسرین عشایری با ارزش ریالی 150 میلیون تومان به مناسبت آغاز سال نو نیز خبر داد.

سرهنگ ایزدی، برگزاری جلسات مشترک با فرمانداری های مناطق عشایری، شناسایی بسیجیان داوطلب و دارای تخصص امور بهداشتی جهت همکاری در امر مبارزه با کرونا، فعالیت و فعالسازی کمیته فضای مجازی 30 مورد، پخش 10قطعه فیلم پیرامون چگونگی مبارزه با کرونا، توزیع یکهزار نسخه پوستر با این موضوع را از دیگر اقدامات این ناحیه برشمرد.

فرمانده ناحیه عشایری استان چهارمحال و بختیاری از تشکیل کمیته رفع آلودگی با تشکیل 60 گروه به استعداد 500 نفر روز  و حضور 40 پایگاه مقاومت فعال در کمیته رفع آلودگی و توزیع 90 هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده در مناطق عشایری استان خبر داد.

ایزدی گفت: تشکیل 12 گروه جهادی و خدمات رسانی جهت آموزش عمومی مردم در این زمینه و جمع آوری کمک های نقدی از خیرین جهت تولید ماسک نیز از دیگر اقدامات ناحیه مقاومت عشایری از زمان شیوع کرونا می باشد.

ارسال نظرات