سرویس های خبری
‌استان ها
‌اقشار
سایر خدمات
r_marquee
امام خمینی(ره): در این ماه فرق داشته باشیم با سایر ماهها و دنبال این باشیم که ان شاء اللَّه «لیلة القدر» را دریابیم، برکات «لیلة القدر» را که قرآن در آن نازل شده است، همه سعادت عالَم در آن شب نازل شده است و از این جهت، از همه شبهاى عالَم بالاتر است.صحیفه امام، ج‏13، ص: 36      
l_marquee
bolet_tele
bolet_tele
کد خبر: ۹۲۲۸۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹- ۰۷: ۰۸
یک مقام مسئول در وزارت صمت از مصوبه ستاد سوخت برای رونق فروش‌ اینترنتی در شرایط شیوع کرونا خبر داد و گفت: ناوگان حمل و نقلی که طرح مشارکت کنند، 20درصد سهمیه مازاد بر سقف پیمایش همان روز خود دریافت می‌کنند. 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، جمشید گلپور در گفتگو با خبرنگار شاتا با اشاره به مصوبه امروز ستاد حمل و نقل سوخت برای رونق فروش‌های اینترنتی گفت: بر اساس مصوبات این کارگروه، تا پایان دوره شیوع کرونا، جهت تشویق و ترغیب خرید غیرحضوری جابجایی کالا به صورت اینترنتی، ناوگان حمل و نقل مشارکت‌کننده در این طرح، 20 درصد مازاد بر سقف پیمایش همان روز با تائید و صحت‌صنجی اتاق اصناف ایران اختصاص می‌یابد.

نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در ستاد سوخت افزود: رعایت ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا برای تمامی مشارکت‌کنندگان در طرح فروش اینترنتی ضروری است.

وی افزود: بر اساس مصوبات جلسه‌ای که در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و با حضور نمایندگان وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه و معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور برگزار شده است، مقرر گردید تا با توجه به شرایط جاری و شیوع ویروس کرونا جهت گسترش استفاده از خودروهای عمومی دورن شهری(پراید و تیبا)، به جای سیکل ترکیبی از سیکل شهری جهت نحوه محاسبه مصرف بنزین پس از اخذ استعلام از سازمان بهینه‌سازی مصرف انرژی به روزرسانی گردد.

گلپور ادامه داد: همچنین مقرر گردید مبنای محاسبه پیمایش سواری کرایه برون شهری(سمند و پژو 405) پس از اخذ استعلام از سازمان بهینه سازی مصرف انرژی به روزرسانی گردد.

وی افزود: برگزاری فروش‌های اینترنتی از جمله سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای تامین مایجتاج مردم به صورت غیرحضوری است؛ به نحوی که به موازات تدابیری که برای تأمین و توزیع کالاها صورت می‌گیرد فروش‌های اینترنتی نیز به منظور تأمین مایحتاج مورد نیاز مردم در سایر گروه‌های کالایی تا آخر فروردین ماه تمدید شده است که بر این اساس تمامی عرضه کنندگان کالا در قالب این طرح باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و ضدعفونی کردن اقلام نیازهای مردم را تأمین نمایند.

لازم بذکر است، برگزاری این جشنواره از ۱۶ تا پایان فروردین ماه تمدید شده و این در شرایطی است که اسفند ماه امسال نسبت به سال گذشته رشد ۲۳۶ درصدی فروش اینترنتی را شاهد بودیم و در طول یک هفته برگزاری جشنواره برخی فروشگاه‌ها بین صد تا ۲۰۰ درصد افزایش فروش را تجربه کرده اند.

 
 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
عضویت در خبرنامه
گزارش خطا
نظر ‌بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
tr_sar
آخرین اخبار
tc_sar
tl_sar
tr_sar
پر بیننده ها
tc_sar
tl_sar