دیدار فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس از پایگاه های تاکتیکی و عملیاتی شهرستان بانه

فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز از پایگاه های تاکتیکی و عملیاتی شهرستان بانه بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۷۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس کردستان، سردار سید صادق حسینی به همراه حجت الاسلام جعفر نژاد نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان از پایگاه‌های تاکتیکی و عملیاتی شهرستان بانه بازدید به عمل آوردند.


در این دیدار سردار حسینی با تبریک اعیاد شعبانیه و عید نوروز و روز پاسدار اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقلیمی بحمدالله وضعیت امنیتی استان کردستان به ویژه در شهرستان بانه در شرایط خوبی قرار دارد و پایگاه‌های سپاه در فصول مختلف برای برقراری امنیت به صورت شبانه‌روزی و با حضور نیرو‌های مستقر در تلاش خستگی ناپذیر هستند.

وی افزود: نیرو‌ها از توان آموزشی عالی و توان دفاعی و انگیزه‌های کافی برخوردار هستند و تجهیزات کافی در اختیار دارند و بر منطقه اشرافیت کامل دارند و از نظر عملیاتی در شرایط بسیار خوبی هستند و کردستان به ویژه شهرستان مرزی بانه از امنیت بالایی برخوردار است.

سردارحسینی با اشاره به امنیت موجود در استان کردستان افزود: خدا را شاکریم که سنگر‌های دفاع و پاسداری از دین اسلام همواره مملو از انسان‌های فداکار و از جان گذشته‌ای است که جان خود را فدا می‌کنند، اما اجازه نمی‌دهند دست دشمن به یک وجب از این خاک مقدس برسد.


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه پاسداری یک فرهنگ عمیق که ناشی از روحیه دینی و انقلابی است گفت: پاسداری عرصه تجلی و ایثار است و هویت پاسداران با ایثار و فداکاری رقم خورده است.
 


انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات