در گفتگو با بسیج عنوان شد:

تحقق شعار سال در گرو عزم ملی و مدیریت جهادی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری، دو اصل مهمِ تحقق جهش تولید را عزم ملی و مدیریت جهادی دانست.
کد خبر: ۹۲۲۸۷۹۸
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام حمیدرضا نباتی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه به ملت بزرگ ایران اسلامی، به لازمه های مهم تحقق جهش تولید پرداخت و دو اصل مهم تحقق این شعار را عزم ملی و مدیریت جهادی دانست.

حجت الاسلام نباتی گفت: اینکه چند سالی است نامگذاری شعار سالها از طرف مقام معظم رهبری حول محور اقتصاد است، به خاطر دغدغه جدی معظم له در مورد اقتصاد و معیشت مردم و اهمیت آن در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.

این کارشناس مسایل دینی و سیاسی، افزود: ای کاش این دغدغه مندی در مسئولین اجرایی کشور نیز ایجاد شود و در رابطه با اقتصاد، با عزمی راسخ ورود پیدا کنند و به توصیه های رهبر عزیز انقلاب اسللامی جامه عمل بپوشانند و در زمینه معیشت مردم اهتمام ورزند؛ چرا که اگر معیشت مردم حل نشود، نمی شود آنچنان که باید و شاید کار فرهنگی انجام داد و دشمن هم متاسفانه امروز روی این نقطه ضعف دست گذاشته و ایمان و فرهنگ انقلابی مردم ما را نشانه رفته است.

وی در ادامه گفت: در بحث تولید و همچنین خرید کالای ایرانی یک عزم ملی در کشور شروع شده که امیدآفرین است، ولی درخصوص مسئولان هنوز مشکلاتی داریم. هنوز هم مرزهای ما به روی کالاهای بی کیفیت خارجی باز است و تولیدکننده های ما مسیر همواری را پیش روی خود نمی بینند.

نباتی، در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به آینده و حل مشکلات مردم، گفت: در سال جدید و به امید خدا با مدیریت جهادی مسئولین لوازم تحقق شعار مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال 1399 به عنوان جهش تولید این مهم تحقق خواهد یافت.

 

ارسال نظرات