فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

پاسداران به نهضت عاشورا، خط شهدای عزیز و مکتب شهید سلیمانی اقتدا کرده اند

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: پاسداران به عنوان سربازان ولایت، پیرو خط شهدای عزیز، نهضت عاشورا و مکتب شهید سلیمانی، لباسشان در خدمت گزاری به مردم روزی آغشته به خون و خاک و امروز آغشته به مواد ضدعفونی کننده است.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۰۷
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی نیک یاد در جلسه قرارگاه عملیات بیولوژیکی سپاه ناحیه تربت حیدریه علیه کرونا ویروس گفت: پاسداران و بسیجیان در مجموعه سپاه ناحیه تربت حیدریه از روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا در کنار مردم بودند و امروز نیز عملیات بیولوژیکی با تدابیر و هدایت فرمانده سپاه استان خراسان رضوی به همت تمامی رده‌ها و نواحی تا سطح پایگاه‌های مقاومت انجام می‌شود.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه افزود: درعملیات دفاع بیولوژیکی بیش از ۵ گروه جهادی بسیج با همت و تلاش معاونت عملیات ناحیه آغاز بکار کرده اند.
 
وی افزود: لباس سبز پاسداران یادگار شهدا است که یک روز با خون رنگین می‌شود و در حوادث طبیعی با خاک و امروز نیز آغشته به مواد ضدعفونی کننده است؛ ما پاسداران امروز با مردم عهد و پیمان میبندیم که برای خدمت به مردم و حفظ دستاورد‌های انقلاب از جان مایه می‌گذاریم و به عنوان سرباران ولایت پیروخط شهدای عزیز هستیم و به مکتب سلیمانی و نهصت عاشورا اقتدا می‌کنیم.
 
وی افرود: پایگاه‌های مقاومت بسیج به صورت شبانه روز در حال ضدعفونی معابر، محلات و تولید ماسک و البسه بیمارستانی هستند تا با همت و اتحاد یکدیگر این ویروس منحوس را شکست دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها