همزمان با فرارسیدن سالروز اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان پیام تبریکی صادر کردند.
کد خبر: ۹۲۲۸۹۳۶
|
۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت روز پاسدار و جانباز در پیامی مشترک همزمان با فرارسیدن سالروز اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز پیام تبریکی صادر کردند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ

و کسانی که ولایت خدا و پیامبر او و افراد باایمان را بپذیرند، پیروزند؛ (زیرا) حزب و جمعیّت خدا پیروز است.

آیه شریفه ۵۶ سوره مبارکه مائده

پاسداری از انقلاب اسلامی، رسالتی است که جز با مرام حسینی و تکیه به مکتب حضرت سیدالشهدا(علیه السلام) امکان پذیر نیست.

طی مسیر انقلاب اسلامی تا تمدن اسلامی و رسیدن دوران ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بی شک با رشادت ها و افتخارآفرینی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محقق خواهد شد و توصیف کامل این مضمون در جمله پرمعنای حضرت امام خمینی(قدّس الله نفسه الزکیه) خلاصه می شود که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واقع در شئون مختلف از کیان انقلاب اسلامی پاسداری نموده و در این بنیان مرصوص از شهید محسن حججی تا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی رشد یافته و به اعلی درجه عبودیت یعنی شهادت نائل گشته اند.

بدیهی است که نه تنها در سوم و چهارم شعبان المعظم بلکه در همه ایام باید یاد و خاطره تربیت یافتگان مکتب عاشورا، اعم از شهدا، جانبازان و پاسداران مسیر حق را گرامی داشت.

اینجانبان ضمن تبریک ولادت موفور السرور حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و روز پاسدار به پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه جان بر کفان عرصه جهاد و خدمت در استان سیستان و بلوچستان و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، تداوم و تعالی افتخارات شما عزیزان را در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی و تحقق حداکثری منویات مقام معظم رهبری از خداوند متعال مسئلت داریم و یاد و خاطر شهدای مظلوم سپاه پاسداران و همه جانبازان عزیز و صبور را گرامی می داریم.


مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان


احمدعلی موهبتی،استاندار سیستان و بلوچستان
ارسال نظرات