سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم گفت: دوازدهم فروردین، روز ظهور و میلاد شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران، روز میلاد جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۰۱
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ۱۲ فروردین، به زیبایی، توطئه‌های دشمنان را از میان برد و آنان را که حکومتِ جمهوری را بی اسلام می‌خواستند، کنار گذاشت و مردم در روز‌های دهم و یازدهم فروردین ۱۳۵۸ با حضوری آگاهانه و تصور ناشدنی، در پای صندوق‌های رأی، پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق بخشیدند.
وی خاطر نشان کرد: ۱۲ فروردین روز تحقق آرمان‌های بلند مردمی است که در راه انقلاب، زندان ها، تبعیدها، شکنجه ها، سختی‌ها و محرومیت‌های زیادی کشیدند و بعد از پیروزی انقلاب، در یک همه پرسی تاریخی، برای تحقق آرمان‌های والای شهیدان، به استقرار جمهوری اسلامی، رأی دادند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه خواسته مردم انقلابی ایران، در شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی تجلّی یافت افزود: نظام پربرکت جمهوری اسلامی برای تحققِ اهداف مردم، بر پا گردید و در روز ۱۲ فروردین با رأی میلیون ها، انسان آزاده رسمیت یافت.
خوشقدم با اشاره به اینکه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، روز ۱۲ فروردین را از بزرگ‌ترین عید‌های ملت ایران بر شمردند گفت: انتخاب واژه «عید» برای روز بزرگی، چون دوازدهم فروردین، سزاوار و منطقی است؛ زیرا عید روزی است که انسان در آن احساس مجد و غرور و سربلندی کند، از این رو، دوازدهم فروردین از عید‌های بزرگ تاریخ پس از پیروزی انقلاب شکوه‌مند اسلامی ایران و روز غرور و سربلندی ملت مسلمان ایران است.
وی ادامه داد: دوازدهم فروردین، روز ظهور و میلاد شخصیت واقعی مردم مسلمان ایران، روز میلاد جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن خون هزاران شهیدی است که زمینه ساز برقراری حکومت عدل اسلامی در کشورمان بودند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به پیام امام راحل به مناسبت روز جمهوری اسلامی افزود: امام راحل در این پیام می‌فرماید «مبارک باد بر شما، چنین حکومتی که در آن اختلاف نژاد و سیاه و سفید و ترک و فارس و کُرد و بلوچ مطرح نیست، همه برابرند، فقط و فقط کرامت، در پناه تقوا و برتری به اخلاق فاضله و اعمال صالحه هست و تفاوتی بین زن و مرد و بین اقلیت‌های مذهبی و دیگران در امر اجرای عدالت نیست.»
ارسال نظرات
پر بیننده ها