خبرهای داغ:
فرماندار همدان خبر داد

پلمب ۶۳ واحد متخلف در همدان

فرماندار همدان با اشاره به دستور تعطیلی اصناف غیرضروری و عدم رعایت واحدهای متخلف در همدان گفت: تاکنون ۶۳ واحد متخلف به دلیل عدم توجه به تعطیلی تا پایان موعود مقرر پلمب شده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۱۲۹
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷

پلمب ۶۳ واحد متخلف در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین افشاری اظهار داشت: طرح ممنوعیت تردد در تمام پارک‌ها، بوستان‌ها، مراکز تفریحی و روستاهای گردشگری شهرستان همدان از صبح روز ۱۳ فروردین اجرا می‌شود.

وی گفت: بر اساس این طرح ورود به سد اکباتان، منطقه حیدره، امامزاده محسن، روستاهای گردشگری چشین، سیمین و ابرو و همچنین دره مرادبیگ، کوی محمدیه، خاکو و تپه حاج عنایت، گنجنامه و بلوار ارم ممنوع است.

فرماندار همدان اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه تمامی مسیرهای یاد شده بسته می‌شود و مسیرهای دسترسی به مناطق یاد شده به صورت فیزیکی مسدود شده و توسط پلیس مراقبت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به دستور تعطیلی اصناف غیرضروری و عدم رعایت واحدهای متخلف در همدان گفت: تاکنون ۶۳ واحد متخلف به دلیل عدم توجه به تعطیلی تا پایان موعود مقرر پلمب شده است.

افشاری خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات شورای مقابله با کرونا در همدان، واحدهای صنفی غیرضروری تا پایان روز ۲۰ فروردین تعطیل بوده و از ارائه خدمات صرف نظر می‌شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار