رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام:

همکاری سپاه در کنار کادر درمانی دانشکده علوم پزشکی برای شکست ویروس کرونا مایه آرامش و امید به آینده است

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: حضور سپاه در کنار دانشکده علوم پزشکی برای شکست ویروس کرونا مایه آرامش و امید به آینده است.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۱۱
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
دکتر محمد افکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ ضمن قدردانی از مجموعه سپاه و بسیج در یاری رساندن دانشکده علوم پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا گفت: سپاه پاسداران از برکات نظام اسلامی است و تا الان با استفاده از تفکر بسیج در همه صحنه‌های انقلاب پیروز شدیم و به یاری خدا و بسیج ملی و همراهی سپاه و بسیج زنجیره ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

وی افزود: برای قطع زنجیره ویروس کروناسپاه امام رضا (ع)، لشکر پنج نصربهداری شمال شرق خراسان، فرماندهی و همکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام، بسیجیان و محور عملیاتی شهید محمدزاده باانجام عملیات‌های ضدعفونی وگندزدایی معابرشهری و روستایی وهمچنین بابرپایی ایستگاه‌های سلامت، آموزش و اطلاع رسانی و غربالگری مایه دلگرمی مدافعان خط مقدم سلامت هستند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا درسه شنبه ۱۲ فروردین خاطر نشان کرد: نتایج آزمایش ۱۲۹ نفر مثبت و ۲۲ نفر دربیمارستان بستری هستند و ۱۰۱ بیمار با بهبود نسبی ترخیص و در منزل قرنطینه می‌باشند و ۱۵ نفرمتوفی از تربت جام، صالح آباد و باخرزآزمایش آنان مثبت اعلام شده است.

وی تاکیدکرد: در جنگ‌واقعی با ویروس کرونا قرارداریم مردم توصیه‌های بهداشت فردی و محیطی را جدی بگیرند و درخانه بماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها