فرمانده ناحیه مقاومت فارسان خبر داد:

تداوم همراهی جهادگران بسیجی با رزمندگان جبهه سلامت

فرمانده ناحیه مقاومت فارسان از تداوم همراهی جهادگران بسیجی این شهرستان با رزمندگان جبهه سلامت تا مهار کامل ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۵۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حمید یزدانی در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح اقدامات ناحیه مقاومت فارسان در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا پرداخت.

یزدانی با تبریک حلول سال جهش تولید و گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت: پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت شهرستان فارسان از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در استان، با برنامه ریزی دقیق و طبق تفاهم نامه بسیج و بهداشت، به ایفای نقش در عرصه پشتیبانی از رزمندگان جبهه سلامت پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت فارسان افزود: روزانه یکصد نفر از جهادگران این ناحیه از رده های بسیج جامعه پزشکی، بسیج طلاب و روحانیون و گروه های جهادی بسیج مساجد و محلات، در عرصه های مختلف غربالگری سلامت، غسل، کفن و دفن اموات مبتلا به کرونا، ضدعفونی معابر و اماکن و کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان فعالیت دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همراهی جهادگران بسیجی شهرستان فارسان با رزمندگان جبهه سلامت تا مهار کامل ویروس کرونا تداوم خواهد یافت.

یزدانی گفت: با همت بسیج سازندگی و ناحیه مقاومت فارسان 3 کارگاه تولید ماسک جهادی در شهرستان فعال است و یک نقاهتگاه با 50 تخت برای بستری بیماران مبتلا به کرونا آماده شده است.

وی افزود: نیروهای بسیجی جهادی در 3نقطه شهرستان برای کنترل ورود و خروج مسافران و غربالگری سلامت مستقر هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت فارسان از تعامل بسیار خوب اصناف در زمینه تعطیلی بازار به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: همزمان با ایام نوروز از سوی ناحیه مقاومت فارسان، 200 بسته معیشتی شامل؛ گوشت، مرغ، کنسرو ماهی، برنج، مواد شوینده و ...، در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده و تفاهم نامه های بسیج و بهداشت و رسالت ذاتی نیروهای مقاومت در راستای خدمت به مردم، برنامه های جهادی و کمک رسانی به رزمندگان جبهه سلامت تا مهار کامل ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات