مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود از ذبح قربانی با مشارکت مردم در نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۳۹۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به فرا رسیدن سالروز میلاد امام عصر (عج) اظهار کرد: موسسه فرهنگی بین الحرمین آمادگی دارد تا به مناسبت روز نیمه شعبان قربانی‌های اهدایی مردم را ذبح کند.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین با بیان اینکه هر فردی با هر توان مالی می‌تواند در ذبح قربانی به مناسبت نیمه شعبان مشارکت کرده و از ثواب آن بهره‌مند شود، اضافه کرد: موسسه فرهنگی بین الحرمین این کمک‌های مالی را جمع‌آوری و با استفاده از مجموع آن‌ها به ذبح قربانی اقدام می‌کند.
ابراهیمی مطرح کرد: افراد علاقمند برای مشارکت در این طرح می‌توانند با شماره همراه ۰۹۱۲۶۷۳۳۱۴۲ و تماس با تلفن ثابت «۰۲۳۳۲۲۲۷۱۴۹» نسبت پرداخت هدایا و نذورات خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: ذبح قربانی در روز نیمه شعبان و سهیم‌شدن در ثواب قربانی روز ولادت حضرت، ولی عصر (عج) به نیت سلامتی و تعجیل در فرج ایشان و رهایی ازهر نوع بلا و گرفتاری انجام خواهد شد.
ابراهیمی عنوان کرد: در ماه مبارک شعبان به صدقه دادن بسیار سفارش شده است به همین علت موسسه فرهنگی بین الحرمین ذبح قربانی را با محوریت کمک به نیازمندان در روز نیمه شعبان انجام می‌دهد و گوشت حاصل از ذبح قربانی نیز زیر نظر مرکز خیریه موسسه فرهنگی بین الحرمین میان ایتام، مستمندان و خانواده‌های ناتوان از نظر مالی توزیع می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها