روحیه ایثار و جهاد و شهادت که شاخصه اصلی بسیجی گری می باشد
کد خبر: ۹۲۲۹۴۱۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹

کارگاه کوچک ،همت بزرگ

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، وقتی سخن از کارگاه های اقتصاد مقاومتی تولید لوازم بهداشتی ماسک و لباس ایزوله به میان می آید روحیه ایثار و جهاد و شهادت که شاخصه اصلی بسیجی گری می باشد در ذهن و خیال انسان تداعی می کند.

در بازدید فرمانده سپاه ناحیه نمین از یکی از همین کارگاه ها در شهر آبیبگلو که به همت پایگاه مقاومت کوثر حوزه حضرت فاطمه(س) ایجاد و راه اندازی شده است ضمن صحبت با مسوول کارگاه ایشان به این مطلب اشاره نمودند که در این کارگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا و جریان کمبود ماسک به فکر تولید ماسک افتادیم و به لطف خدا تا کنون انواع ماسک های تک لایه ،دولایه و سه لایه در سایزهای مختلف تولید و روانه بازار و بیمارستان ها و مراکز دولتی و عمومی و پایگاه های بسیج نموده ایم و در بین اهالی محترم آبیبگلو ونمین و اردبیل و روستاهای تابعه توزیع نموده ایم.

وی افزود هم اکنون علاوه بر تولید ماسک رو به تولید لباس ایزوله بیمارستانی اورده ایم و از بیمارستانهای شهر اردبیل و نمین سفارش میگیریم. لازم به توصیح است در این کارکاه کوچک که حدود ۱۰ نفر فعالیت می کنند همت بزرگ صورت می گیرد و جهادگونه و ایثارگرانه بخشی از نیاز جامعه به لوازم بهداشتی در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا تهیه و تامین می گردد.

ارسال نظرات