خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های «حاج میرزا سلگی»، آن فرمانده ارشد دلاور بر هیچکس پوشیده نیست و اقدامات ایشان در تنگه مرصاد، منطقه چهار زبر و ارتفاعات غرب کشور برگ زرینی به تاریخ دفاع مقدس افزود.
کد خبر: ۹۲۲۹۴۴۷
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

سردار «سلگی» با اقدامات خود در ارتفاعات غرب کشور برگ زرینی به تاریخ دفاع مقدس افزودبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار «حاج میرزا محمدسلگی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

شهادت فرمانده روزهای سخت دوران دفاع مقدس، سرباز فداکار اسلام «حاج میرزا سلگی» را به همه هموطنان و همشهریان عزیز تسلیت عرض می‌کنم.

ایثارگری‌ها و رشادت‌های آن فرمانده ارشد دلاور بر هیچکس پوشیده نیست، روزهای سختی که ترکیب حملات بعثی‌ها با حملات پراکنده منافقین علیه ما هماهنگ شده بود، اقدامات «حاج میرزا سلگی» در تنگه مرصاد، منطقه چهار زبر و ارتفاعات غرب کشور برگ زرینی به تاریخ دفاع مقدس افزود.

رشادت‌ها، جوانمردی‌ها و ایثارگری‌های آن شهید عزیز به قدری فراوان است که زبان قاصر از بیان این همه از خودگذشتگی است.
استان همدان و شهرستان هایش به خود می‌بالد که چنین سرباز فداکار ولایت را در دامان خود تربیت داده و بزرگ کرده است.
زلال بودن و شفافیت سردار شهید «حاج میرزا سلگی» در تمامی عرصه‌ها بسان آب بود و اعتقاد راسخ ما نیز بر آن است که «آب هرگز نمی‌میرد...».

اینجانب شهادت مظلومانه آن سردار فداکار اسلام و ولایت را به خانواده معزز و گرامی ایشان، همسر محترم، فرزندان و همرزمانش تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات