خبرهای داغ:
سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه شهادت سردار «حاج میرزا محمدسلگی» را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۰۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت شهادت سردار «سلگی»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه شهادت سردار «حاج میرزا محمدسلگی» را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت پر افتخار جانباز سرافراز و سردار عالیقدر حاج میرزا محمد سلگی رئیس ستاد لشکر انصارالحسین(ع) همدان و فرمانده گردان حضرت ابوالفضل(ع) در دوران دفاع مقدس را به محضر مقام معظم رهبری، مردم شریف و انقلابی استان همدان و خانواده مکرم و همرزمان گرانقدر وی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

رشادت‌ها و فداکاری‌های درس‌آموز آن سردار دلاور در جنگ تحمیلی استکبار جهانی، صبر و بردباری باشکوه در دوران جانبازی و مجاهدت‌های ارزشمند او در روایت‌گری حماسه مقاومت و پایداری ملت عظیم‌الشأن ایران در هشت سال دفاع مقدس که در اهتزاز پرچم بصیرت، انقلابی‌گری و ولایتمداری در استان شهیدپرور همدان جایگاه والا و قابل احترامی دارد، هرگز فراموش نمی‌شود و مشعل پرفروغ هدایت نسل‌های امروز و فردای میهن اسلامی در پاسداری از انقلاب و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی(ص) برابر اردوگاه دشمنان خبیث قرآن و ولایت قرار خواهد گرفت.

فقدان ظاهری آن مجاهد نستوه و انقلابی بصیر که آثار فرهنگی و ادبی او پیرامون حماسه دفاع مقدس مورد تفقد و عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) قرار گرفته است، هرچند سخت و طاقت‌سوز است اما نام، یاد، خاطره و آرمان سترگ آن سردار عزیز تسلی‌بخش سوگواران و بازماندگان ارجمند وی است.

از درگاه کبریایی برای خانواده مکرم و ارادتمندان ارجمند آن شهید والامقام، صبر و شکیبایی و ثبات قدم توام با توفیق و اجر خواستارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات