خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی نهاوند از شناسایی و انهدام یک باند سرقت لوازم داخل خودرو و کشف 15 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۵۴۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰

انهدام باند سرقت لوازم داخل خودرو در نهاونداحمد ساکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند از شناسایی و انهدام یک باند سرقت لوازم داخل خودرو و کشف 15 فقره سرقت توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو تیم ویژه سرقت پلیس آگاهی شهرستان در راستای اجرای طرح جامع مبارزه با سرقت و اجرای شاخصه‌های این طرح، به خصوص کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سازمانی و انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی یک نفر سارق سابقه‌دار و دارای اعتیاد شدند که بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و از بازرسی از محل مقادیری لوازم وتجهیزات داخل خودرو را کشف وضبط کرده و به یگان انتظامی دلالت دادند.

فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی به 15 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد که با بررسی‌های صورت گرفته مالباختگان شناسایی شدند.

وی خاطر نشان کرد:سارق دستگیر شده در ادامه بازجویی های فنی صورت گرفته اظهار داشت که این سرقت‌ها را با همدستی یک فرد دیگر انجام داده و بلافاصله پس از سرقت لوازم سرقتی را به یک نفر مال‌خر فروخته و پول آن را برای تهیه و مصرف مواد مخدر خود هزینه می‌کردند.

ساکی با اشاره به اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و انجام اقدامات قانونی واطلاعاتی برای دستگیری همدست این سارق و فرد مال‌خر با جدیت در حال پیگیری است، گفت: همچنین اقدامات قانونی برای تحویل اموال سرقتی به مالباختگان در حال انجام است .

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک علی الخصوص در سطح محلات از قبیل توقف طولانی مدت و تردد متعدد افراد و خودروهای ناشناس را بلافاصله از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات