قرار عاشقی 13؛

هیئت مجازی دربام ایران

سیزدهمین برنامه "قرارعاشقی" امشب از جوار امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما و مراسم هفتگی" زیارت آل یاسین " در شهرکرد برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۱۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ برنامه "قرارعاشقی" باحضور قاریان و کارشناسان دینی استان  هر شب ساعت۲۱ در صفحه مجازی «نهضت اسلامى» به صورت زنده پخش می‌شود.

  سیزدهمین برنامه "قرارعاشقی" در ماه پر خیر و برکت شعبان و در آستانه مولود با عظمت نیمه این ماه با تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، سخنرانی، قرائت ادعیه و مداحی در امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار می شود.

سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان خواهد بود، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مداحی هم با نوای گرم قاری کلام وحی و مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام "کربلایی صادق حیدری" و "کربلایی عباس رفیعی" برگزار می شود.

  • همچنین همزمان با شام دومین جمعه ماه شریف شعبان مراسم هفتگی "زیارت آل یاسین " ساعت 18 در مسجدجامع شهرکرد به همت هیأت انصار المهدی ارواحنافداه برگزار خواهد شد، این مراسم به صورت زنده در فضای مجازی به آدرس: masjedjame_chb@ پخش می شود.

شایان ذکر است: با توجه به شیوع بیماری کرونا، به منظور تعطیل نشدن مراسم وعظ ،خطابه، سخنرانی ، مداحی ، مولودیه خوانی و ادعیه در ماه شعبان، "هیئات مجازی" برای برگزاری مراسم معنوی در مساجد، امامزادگان به همت سایر هیئات مذهبی، بسیجیان و رزمندگان اسلام در سطح استان فعالیت خودرا آغاز کردند و در شهرکرد نیز هیئات رایت العباس، عاشقان ولایت، انصار المهدی ارواحنافداه،رزمندگان اسلام استان ... برگزار کننده برنامه های سخنرانی، ادعیه و مداحی در فضای مجازی می باشند.

ارسال نظرات