فرمانده سپاه اسکو در گفتگو با بسیج:

افتخار و رسالت سپاه و بسیج خدمات رسانی به مردم است

فرمانده سپاه اسکو گفت: بزرگترین افتخار سپاه و بسیج، خدمتگزاری به مردم است و هرجا نیاز به کمک باشد قطعا سپاهیان و بسیجیان در کنار مردم هستند چراکه خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف از رسالت سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۲۲۹۶۷۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵

محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در دوران دفاع مقدس، سپاه و بسیج در کنار دیگر ارگان ها و نیروهای مسلح وارد صحنه شد  و جانفشانی کرد و امروز هم برای حفظ آرامش و سلامت مردم با همان روحیه و اعتقاد به میدان آمده و در راستای اجرای منویات رهبر فرزانه انقلاب به صورت شبانه روز در حال تلاش و جهاد است.

وی با تبیین اجرای طرح مطهر بسیج برای کنترل و مهار ویروس کرونا، اضافه کرد: نیروهای بسیجی در مرحله نخست از مبارزه با این بیماری، اقدام به ضد عفونی اماکن عمومی کرده و در مرحله بعد با توجه به نیاز شدید شبکه بهداشت در جهت اجرای هرچه سریع تر طرح غربالگری، بسیجیان به کمک شبکه بهداشت شتافتند.

رضایی ادامه داد: اقدام دیگر بسیج در تولید ماسک بود که به حول قوه الهی و با کمک خیرین توانستیم با تولید دهها هزار ماسک در جهت حفظ سلامت و آرامش مردم قدم برداریم.

وی ادامه داد: اقدام بعدی در راستای مبارزه با ویروس منحوس کرونا، کمک به دیگر ارگان ها بخصوص ناجا در جهت فاصله گذاری اجتماعی بود که به مدد الهی و با همکاری مردم توانستیم این ماموریت را نیز به صورت شایسته ای اجرا کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار