خبرهای داغ:
در فرانسه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۵۵ نفر تلفات ویروس کرونا بوده، به اندازه نصف تلفات بیماری کرونا در ایران طی ۴۰ روز گذشته است، همان کشوری که پزشکان بدون مرز(جاسوس) می فرستد...
کد خبر: ۹۲۲۹۷۲۴
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

خبرگزاری بسیج قزوین: بحران کرونا در کشور برای اولین بار در قم شناسایی شد، تمام بوق تبلیغاتی رسانه های معاند و داخلی غربگرا به کار گرفته شد تا حوزه های علمیه را  به عنوان  عامل انتشار معرفی کنند، با ورود فرقه سید صادق شیرازی لیس زدن ضریح برای تقبیح دین منتشر گردید وقتی تیر آنان به سنگ خورد، گفتند: مساجد، حج، امام زاده ها که عمری به آنها دخیل بستیم نتوانستند کاری کنند، بهتر است اعلام شکست کنند.

 

وقتی اخبار دنیا را رصد می کنیم مشاهدات عجیبی رقم می خورد، در ایتالیا تعداد کشته ها فراوان تر از ایران است، تحریم نیستند و اتحادیه اروپا و آمریکا به شدت از آنها حمایت می کنند، اصلا حوزه علمیه و قم هم ندارند چرا در آن کشور ها وضعیت بدتر از آن چیزی بوده که در ایران می بینیم؟

 

در فرانسه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۵۵ نفر تلفات ویروس کرونا بوده، به اندازه نصف تلفات  بیماری کرونا در ایران طی ۴۰ روز گذشته است، همان کشوری که پزشکان بدون مرز(جاسوس) می فرستد، بهتر نیست مردم خودش را درمان کند. توکه دانی که نان دادن صواب است، خودت بخور که بغدادت خراب است.در فرانسه هم حجاب ممنوع و جمهوری اسلامی ندارد، حوزه علمیه قم هم نیست تا شیوع کرونا را تشدید کند. بی بی سی و صدای آمریکا، اینترنشنال  لال از دنیا نروند صلوات!

می گویند دین نتوانست کرونا را درمان کند پس درش رو تخته کند، مگر علم توانسته ایدز، سرطان را درمان کند؟ چه توهمی که هر اتفاقی افتاد خدا، پیامبر، ائمه و اولیا خدا بیل و کلنگ به دست بگیرند تا کارگری این جماعت مفتخور همیشه طلبکار را بکنند.

 

 دین در کتاب قرآنش ۷۷۴ بار از علم،علم آموزی و  اهمیت آن سخن گفته است، پیامبر رحمتش از گهواره تا گور انسان را به دانش پژوهی و علم آموزی توصیه می کند! امیر مومنان ستون عدالت در اسلام به کمیل می فرمایند: ای کمیل علم بهتر از مال است، علم تورا نگه می دارد در حالیکه تو نگهبان مال هستی! در کتاب رحمانی وحی نجات جان یک انسان نجات کل بشریت است حال با پول، غذا، پزشکی و هرچی که باشد نشان میدهد اسلام تکمیل کننده علم بوده و توصیه پیامبر و قران است در خصوص موضوعی که علم ندارید پیروی نکنید. عقل را در کنار شرع به کار گیریم.

 

در آمریکا قرآن و انجیل خوانده می شود، در اسراییل دیوار ندبه را زیارت می کنند، اما در ایران عده ای بی مغز نشستند تا واقعیت را بی بی سی ترسیم کند. اسراییل دیوار ندبه را خراب نکرد، آمریکا سنت ماری، فلوارانس را تخریب نکرد،  ترامپ دارنده قمارخانه های مختلف به خدا پناه می برد اما مغز پوسیده غربزده ها هنوز  در خدمتگزاری برای اربابان خستگی ناپذیر پیش می رود.

 

وقتی در اسراییل، آمریکا، فرانسه،انگلیس، ایتالیا کنترل از دست دولت در رفت گفتم زیر سر حوزه های علمیه یا جمهوری اسلامی در این کشورهاست، آنها  که حوزه علمیه ندارند، اما چرا کرونا در آن کشورها پیشرفت ابتلا را با سرعت نور طی می کند؟

 

نوشته های صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها