فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان با اشاره به تلاش شبانه روزی بسیجیان برای مقابله با انتشار ویروس کرونا، پویش مردمی ایرانیان در دنیا را بی سابقه دانست.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۳۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت لردگان در این گفتگو ضمن تقدیر از زحمات مجاهدین سلامت و تلاش بسیجیان شهرستان، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا بسیجیان شهرستان لردگان در قالب گروهای جهادی در کنار قشر زحمتکش درمان شهرستان به صورت جهادی و شبانه روزی در حال تلاش هستند تا بتوانند زنجیره انتقال این ویروس منحوس را قطع نمایند.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی ادامه داد: ویروس کرونا که یک معضل جهانی شده و کشورهای زیادی رادرگیر خود کرده و بعضا کشورهای به ظاهر قدرتمند نتوانستند به خوبی آن را مدیریت کنند و با معضلاتی مواجه هستند؛ ولی ما در کشور ایران شاهد یک پویش مردمی و تلاش جهادی هستیم که خود مردم برای مقابله با این ویروس به میدان آمدند و نظیر چنین حرکتی در دنیا بی سابقه است.

رحیمی به گوشه ای از فعالیت های بسیجیان و گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: از سوی ناحیه مقاومت لردگان نقاهتگاه 40 تختخوابی برای مبتلایان به کرونا در شهرستان با تمام تجهیزات راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی به بیماران است و در صورت نیاز از آن استفاده می شود/

وی ادامه داد: برپایی ایستگاه های سلامت و بازرسی در چهار محور اصلی شهرستان و 10 نقطه فرعی و انجام تست های غربالگری کمک زیادی در جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در شهرستان لردگان و خانمیرزا کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان لردگان اضافه کرد: برپایی 10 کارگاه تولید ماسک و تهیه روزانه 5000 عدد ماسک و توزیع بین مردم بخصوص قشر ضعیف جامعه از دیگر فعالیت های مهم جهادی بسیجیان  شهرستان لردگان می باشد که تا پایان انتشار این ویروس ادامه خواهد داشت و دراین زمینه بعضا بسیجیانی با هزینه شخصی خود در منازل با تهیه ماسک مورد نیاز مردم در این حرکت خداپسندانه شریک هستند که بعد از ضدعفونی در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: 11 گروه جهادی عمومی و تخصصی در شهرستانهای لردگان و خانمیرزا تشکیل و تا کنون به مدت 327 گروه روز به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و حتی در بخش هایی هم کمک های زیادی به قشر درمان شهرستان کرده اند، که این فعالیت های جهادی نیز تا پایان انتشار ویروس کرونا ادامه دارد و بسیجیان همیشه در صحنه حاضر هستند.

رحیمی گفت: توزیع بسته های بهداشتی بین نیازمندان، ضد عفونی و پاکسازی معابر عمومی و محلات در شهرها و روستا ها، تولید لباس گان برای کادر درمانی، تهیه ماسک مورد نیاز مردم، برگزاری کلاس های آموزشی جهت مقابله با ویروس کرونا در فضای مجازی و...، از دیگر فعالیت های بسیجیان و گروه های جهادی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا  در شهرستان های لردگان و خانمیرزا می باشد.

وی ادامه داد: جهاد برای مقابله با انتشار کرونا ادامه دارد و بسیجیان جان برکف برای خدمت رسانی به مردم نیازمند از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و تا محو کامل این ویروس منحوس کمک رسانی ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: گفتنی است در این مدت خیرین زیادی بودند که با کمک های مادی خود راه خدمت رسانی را تسهیل نمودند و در اینجا از همت والای این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

 

ارسال نظرات