خبرهای داغ:
با حضور 200 نفر از جهادگران بسیجی؛

رزمایش دفاع بیولوژیکی در استان همدان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی در استان همدان با حضور 200 نفر از جهادگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۵۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲

برگزاری رزمایش دفاع بیولوژیکی استان همدان با حضور 200 نفر از جهادگران بسیجیعلی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: رزمایش دفاع بیولوژیکی و عملیات سراسری ضدعفونی در استان همدان به همت سپاه انصارالحسین(ع) در راستای مقابله با بیماری کرونا برگزار می‌شود.

وی افزود: این عملیات با نام شهدای مدافع سلامت روز یکشنبه 17 فروردین ماه سال جاری ساعت 9 صبح در شهرستان‌های همدان و بهار برگزار می‌شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: آغاز این عملیات با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه استان همدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در میدان صبحگاه سپاه انصارالحسین(ع) است.

وی ابراز داشت: در این رزمایش سطح شهرهای همدان و بهار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور نیروهای بسیجی پا‌ک‌سازی و ضدعفونی می‌شود.

کریم‌پور عنوان کرد: عملیات سراسری دفاع بیولوژیکی با حضور 6 تیم از گروه‌های جهادی و با حضور 200 نفر از بسیجیان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات در شهر همدان از ابتدای خیابان باباطاهر است که بسیجیان اقدام به ضدعفونی و گندزدایی از سطح شهر، معابر و اماکن عمومی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات