مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان

سال جهش تولید به پشتوانه بیانیه گام دوم سالی سرشار از عزت و موفقیت خواهد بود

پاکزاد گفت: سال « جهش تولید » به پشتوانه « بیانیه گام دوم انقلاب »، سالی سرشار از عزت و موفقیت برای ایران و ایرانی خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۲۹۷۶۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شبستان ،« مسعود پاکزاد » ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی، ۱۲ فروردین را مهر تاییدی بر تمام آرمان های زیبای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: این روز مقدس و پر برکت به عنوان سند آزادی و استقلال ملت ایران و زمینه ساز حکومت عدل الهی و سرآغاز حیات واقعی اسلام در قامت بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) تجلی یافت و امروز نیز با زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای( مدظله العالی) تداوم دارد.

 

وی با اشاره به شعار سال، ابراز امیدواری کرد که با تلاش مضاعف، همراهی و همدلی شاهد توسعه روز افزون این منطقه و اقتدار کشور عزیزمان ایران باشیم و به یاری خداوند منان با شکست مهمان ناخوانده این روزها (ویروس کرونا) با دل خوش و سرشار از محبت الهی با آرامش زندگی را در کانون خانواده ادامه دهیم.

 

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در پایان خاطرنشان کرد: به یاری خداوندمتعال، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و عزم و تصمیم ملت و دولت، سال « جهش تولید» به پشتوانه « بیانیه گام دوم انقلاب » که همانا حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب شکوه‌مند اسلامی است، سالی سرشار از عزت و موفقیت برای ایران و ایرانی خواهد بود.

ارسال نظرات