خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان

توزیع هشت هزار بسته بهداشتی و غذایی در مناطق محروم خوزستان

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: هشت هزار بسته غذایی و بهداشتی با توجه به نیاز اقشار آسیب پذیرجامعه به اقلام ضروری، در چند روز گذشته در مناطق محروم خوزستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۳۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

به گزارش بسیج ، سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز شنبه در محل قرارگاه جهادی شفا در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد:دوشنبه هفته جاری نیز سه هزار بسته دیگر بهداشتی و غذایی در سطح مناطق کم برخوردار کلانشهر اهواز توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و کمک به رفع نیازهای مردم، اقدامات موثری برای تهیه ماسک ، مواد ضدعفونی و تامین بسته‌های غذایی صورت گرفته و قرارگاه جهادی شفا متشکل از تمامی رده‌های سپاه و بسیج به صورت شبانه روزی پای کار هستند.

وی افزود: در بخش ضد عفونی معابر و اماکن عمومی نیز همچنان تلاش‌ها ادامه دارد؛ روز جمعه ۱۵ فروردین نیز در یک رزمایش بزرگ، تمامی سطح شهر بهبهان توسط نیروهای بسیج ضدعفونی شد و این اقدام در سایر شهرستان‌ها نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: همچنین در زمینه تولید ماسک و تهیه لباس برای پرستاران و پزشکان تلاشگر ، کارگاه‌های سپاه روزانه یک هزار دست لباس برای پرستاران تهیه می‌کنند و این حرکت بسیار موثری در کمک به جامعه پزشکی است.

وی گفت: تولید ماسک از اقداماتی است که از هفته‌های گذشته توسط گروه‌های جهادی در خوزستان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور بیان کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار ماسک در کارگاه‌های خوزستان تولید، و بسته‌های بهداشتی برای ضد عفونی نیز تهیه و بین مردم و یا استفاده در معابر عمومی توزیع و استفاده شده است.

وی گفت: توزیع چهار هزار بسته غذایی نیز در هفته گذشته از دیگر اقداماتی بود که توسط سپاه ولیعصر خوزستان (عج) و قرارگاه جهادی شفا انجام شد.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: همچنین روز دوشنبه ۲ هزار بسته غذایی و یک هزار بسته بهداشتی دیگر در بین مردم مناطق محروم شهرستان اهواز توزیع می‌شود.

وی گفت: راه‌اندازی نقاهتگاه برای بستری مبتلایان در خوزستان در دستور کار قرار گرفته و در صورت نیاز بر ظرفیت این فضاها افزوده می شود؛ تاکنون بیش از ۷۰۰ تخت نقاهتگاهی آماده شده و در روزهای آینده بر این تعداد افزوده خواهد شد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور افزود: سپاه خوزستان در کنار مجموعه دولت، بهداشت و درمان و مردم است تا این ویروس هرچه زودتر از بین برده شود.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها