خبرهای داغ:
همسر شهید «سلگی» گفت: شهید «سلگی» سرباز ولایت بود و دیگران را به ولایتمداری توصیه می‌کرد.
کد خبر: ۹۲۲۹۸۹۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲

شهید «سلگی» سرباز ولایت بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همسر شهید «سلگی» در ویژه برنامه سومین روز شهادت جانباز فداکار «حاج میرزا محمد سلگی» اظهار داشت: «حاج میزرا» خوشا به حالت که به یاران شهیدت پیوستی.

وی با بیان اینکه شهید «سلگی» سرباز ولایت بود و دیگران را به ولایتمداری توصیه می‌کرد، گفت: ایشان دغدغه انقلاب و نظام را داشت و ولایت‌پذیری بود.

همسر شهید «سلگی» با بیان اینکه پیام حضرت آقا تسلی خاطر ما بود، از تمام کسانی که در این مدت با ارسال پیام‌های خود ابراز محبت و همدردی کردند، تشکر کرد و در ادامه به بیان خاطرات خود از این شهید والامقام پرداخت و از دیدار با مقام معظم رهبری و حال و هوایی که در آن روز داشت گفت.

* ولایت‌پذیری خط قرمز شهید «سلگی» بود

فرزند شهید «سلگی» نیز در ادامه به بیان خصوصیات اخلاقی پدر بزرگوارش پرداخت و افزود: پدرم بسیار باتقوا بود و همیشه ما را به نماز اول وقت دعوت می‌کرد.

وی با بیان اینکه شجاعت پدرم زبانزد بود، ادامه داد: ایشان همیشه به ما تأکید می‌کرد پیرو ولایت فقیه باشیم و خط قرمز ایشان ولایت‌پذیری بود و همیشه می‌گفت «با ولایت تا شهادت؛ تا آخرین منزل و آخرین قطره خون».

فرزند شهید «سلگی» با بیان اینکه تا کسی شهید نباشد شهید نمی‌شود، اضافه کرد: پدرم با وجود شجاعتی که داشت بسیار عاطفی بود و برای ما چیزی کم نگذاشت و در دوران دفاع مقدس و بعد از آن محبتش نسبت به ما کم نشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات